فرمانده یگان ویژه کرمان بیان داشت:

در حال حاضر رهبر اغتشاشات ،فضای مجازی است

سرهنگ پور نخعی با بیان تاریخجه ای از اغتشاشات اتفاق افتاده بعد از انقلاب در کشور جمهوری اسلامی ایران به نقش دشمن در این درگیریها پرداخت ونقش فضای مجازی را در این اتفاقات تشریح نمود.
کد خبر: ۹۰۷۹۲۸۱
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۱

به گزارش خبر گزاری بسیج از کرمان همزمان با بر گزاری کارگاه آموزش پاسگاه فرماندهی ناحیه حضرت رسول (ص) کرمان که با حضور کلیه پاسداران این ناحیه برگزار گردید سرهنگ پور نخعی فرمانده یگان ویژه استان کرمان به عنوان میهمان ویژه این مراسم در جهت آمئزش مبارزه با اغتشاشات به آمزش پاسداران اقدام ویاری وکمک نمودند.

پور نخعی با بیان تاریخجه ای از اغتشاشات اتفاق افتاده بعد از انقلاب در کشور جمهوری اسلامی ایران به نقش دشمن در این درگیری پرداخته وپس از بیان اهداف ودشمنی های منافقین ودشمنان به تغییرات برنامه های بر اندازی پرداخته وانواع این اغتشاشات را با مستندات ونحوه جمع اوری انها پرداخته وتشریح نمودند

وی بیان داشت اولین اغتشاش در ایران بعد از انقلاب در سال 71 در شهرستان باقر آباد شهر ری ودومین مشهد سال 72واسلام شهر سال 74 وپس از آن سال 78 در دانشگاه تهران بوده که هیچ کدام موضوع سیاسی نبوده ولی در سال 88 هم سیاسی وفرهنگی و... امنیتی بوده که کشور را به پرتگاه نزدیک نمود.

فرمانده یگان ویژه کرمان اظهار داشت دشمن با راهنمایی منافقین داخلی وخارجی راه نفوذ بر مردم را از طریق فضای مجازی مدیریت کرده وبا توجه به احساسات بعضی از جوانان ووطن فروشان بر این این موج سوار شده ومشکلاتی را بر کشور وامنیت کشور بوجود میآورند ونتیجه این عملکرد نا امنی وخالی کردن دل بعضی افراد بی اطلاع شده که در این راستا باید آگاه بوده وبا همت وکوشش ووحدت هماهنگ نیروهای نظامی وانتظامی عمل نماییم

ارسال نظرات