خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان راز و جرگلان گفت: در ستاد گرامیداشت سی و نهمین هفته بسیج شهرستان بیش از ۳۲۴ برنامه فرهنگی، بصیرتی، اقتصادی، ورزشی و اجتماعی در قالب ۷۶ عنوان برنامه پیش بینی و در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۰۷۹۳۵۳
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان راز و جرگلان گفت: در ستاد گرامیداشت سی و نهمین هفته بسیج شهرستان بیش از ۳۲۴ برنامه فرهنگی، بصیرتی، اقتصادی، ورزشی و اجتماعی در قالب ۷۶ عنوان برنامه پیش بینی و در دستور کار قرار گرفته است.

سرهنگ عباسعلی ریحانی افزود: بسیج مستضعفین به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) در ۵ آذر ۱۳۵۸ تشکیل شد تا سرنوشت انقلاب یا به تعبیری حفظ و پاسداشت انقلاب به مردم واگذار شود.

ریحانی هدف از بزرگداشت این هفته مبارک را تبیین نقش و جایگاه بسیج در دفاع همه جانبه،جهاد فرهنگی، تولید علم و نهضت خدمات رسانی عنوان و بیان کرد: شعار محوری امسال "بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت" است.

وی تصریح کرد: هدف از نامگذاری شعار محوری امسال با این عنوان، بازنمایی تصویر امیدبخش، وحدت آفرین و خدمت رسان از شجره طیبه بسیج با تبیین دستاوردها و پیشرفت های چهل ساله بسیج در برابر تصویرسازی موهوم دشمنان است.

ریحانی با اشاره به اهم برنامه های محوری عنوان کرد: حضور نخبگان بسیجی شهرستان در برنامه زنده تلویزیونی صدا و سیمای استانی و گزارش اقدامات حوزه کاری،  دیدار بسیجیان و مدیران دستگاه های اجرایی با ائمه محترم جمعه شهرستان(شیعه و سنی) ، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، تقدیر از فعالان این حوزه و دیدار با کارآفرینان برتر بسیجی در شهرستان و برگزاری شب شعر با موضوع "بسیج, شهدا، ولایت و وحدت" با محوریت دستگاه های فرهنگی از جمله برناهه های فرهنگی و بصیرتی طی این هفته است.

فرمانده سپاه شهرستان با اشاره به تقارن هفته بسیج و وحدت، خاطر نشان کرد: برگزاری جشنواره غذاهای سنتی با حضور اقوام مختلف از هر سه بخش شهرستان، برگزاری کارگاه سبک زندگی اسلامی، مهارت افزایی و نمایشگاه عفاف و حجاب، جشن ولادت حضرت رسول(ص)، و برگزاری یادواره شهدا تحت عنوان آبرو محله با همت کلیه دستگاه های اجرایی بخشی از برنامه های وحدت بخش هفته بسیج است.

سرهنگ ریحانی گفت: افتتاح طرح های عمرانی آماده بهره برداری در سطح شهرستان توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه، اجرای طرح های گشت بسیجی محله محور و اردوهای جهادی در پایگاه های مقاومت بسیج با عنوان "حماسه خدمت و امنیت" ، برگزاری مسابقه کشتی آلیش شهرستان با عنوان جام "بسیج" در مرکز بخش جرگلان و حضور نیروهای بسیجی گردان های امام حسین(ع)، بیت المقدس، پایگاه های مقاومت بسیج و دستگاه های اجرایی شهرستان در میعادگاه نمازجمعه از جمله برنامه های رویکرد اقتصادی، اشتغالزایی و امنیتی این هفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها