الحسینی دانشجوی برتر علمی در گفتگو با بسیج:
الحسینی دانشجوی برتر علمی گفت: تفکر بسیج همه انسان‌های آزادی‌خواه را به خود جذب کرده و امروز این تفکر در کشورهای اسلامی نسخه شفای آنها شده است.
کد خبر: ۹۰۷۹۳۵۹
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان مرکزی؛ سید میلاد الحسینی دانشجوی برتر بسیجی در گفتگوی اختصاصی با بسیج گفت:از مهمترین ویژگی های بسیج دفاع دینی و انقلابی است، از زمانی که حضرت امام (ره) فرمان تشکیل بسیج را دادند این نهاد هیچ گونه کوتاهی برای دفاع از آرمان ها انجام نداده است و ذره ای از مواضع به حق خود کوتاه نیامده است.

این محقق جوان تأکید کرد: فرهنگ بسیج برگرفته از مکتب سیدالشهدا (ع) است،فرهنگ و تفکری است که هرجا ورود کرده، بن‌بست ها را از بین برده است و خط ها را شکسته است.

این فعال فرهنگی افزود: بسیج از زمان تشکیل که جنگ را مدیریت کرد و بعد از آن سازندگی را در کشور رشد داد که بعد از آن ماموریت خود را مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان و مقابله با ناهنجاری‌های فرهنگی و محرومیت‌زدایی قرار داد که عملکرد مناسبی از خود به جای گذاشته است.

الحسینی ادامه داد: بهترین رویکردی که اکنون در جامعه به آن نیاز داریم برقراری وحدت و خدمت صادقانه است که بسیج در کنار سایر دستگاه ها این دو پارامتر را با نهایت تلاش بسیجیان عزیز انجام می دهد.

این نخبه بسیجی تصریح کرد: ظرفیت مسجد محوری بسیج استفاده از ظرفیت مردمی عظیم مسجد است که باید برای حل مشکلات مردم از آن استفاده کرد.

این فعال فرهنگی بیان داشت: روند محرومیت زدایی که توسط بسیج در کشور انجام می شود باعث آب رسانی،گاز رسانی و انتقال امکانات دیگر به مناطق محروم شده است می تواند فاصله های طبقاتی در کشور را کمتر کند که این از دغدغه های حضرت آقا هست و بسیج همیشه خود را در خط مقدم جبهه می داند.

وی افزود: تفکر بسیج همه انسان‌های آزادی‌خواه را به خود جذب کرده و امروز این تفکر در کشورهای اسلامی نسخه شفای آنها شده است.

الحسینی در پایان خاطر نشان کرد: بسیجیان باید هوشیاری و بصیرت را همیشه توجه داشته باشند و اگر بنا است انقلاب اسلامی در مسیر خود مستحکم باشد٬ بسیج و بسیجیان باید سلامت، سرعت و صداقت این حرکت را تضمین کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات