علیزاده خدمات رسانی به مردم را وظیفه همگان دانست واظهار داشت:هر جا خلایی وجود داشته بسیج وارد میدان شده وخلاها را پرکرده بسبج کمک حال تمام دولتهای پس از انقلاب بوده ودر زمان جنگ هم با تمام وجود جانفشانی نموده وسر در راه آرمانهای انقلاب گذاشته امروز هم در زمینه محرومیت زدایی پای کار است.
کد خبر: ۹۰۷۹۳۷۸
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد در همایش خدمات رسانی در هفته بسیج ومحرومیت زدایی که در سپاه محموداباد و با حضور نمایندگان اقشار مختلف بسیج برگزار شد خدمات رسانی به مردم را وظیفه همگان دانست واظهار داشت:هر جا خلایی وجود داشته بسیج وارد میدان شده وخلاها را پرکرده بسبج کمک حال تمام دولتهای پس از انقلاب بوده ودر زمان جنگ هم با تمام وجود جانفشانی نموده وسر در راه آرمانهای انقلاب گذاشته امروز هم در زمینه محرومیت زدایی پای کار است.

سرهنگ پاسدار ابوالفضل علیزاده مردم را ذخیره انقلاب اعلام داشته وتاکید نمودانقلاب را همین مردم حفظ خواهند نمود پس وظیفه ماست که به این مردم خدمت کنیم.

جانشین فرمانده سپاه محمودآباد هفته بسیج را فرصت مناسبی برای خدمت به مردم دانست وافزود:این هفته را باید غنیمت بشماریم وبه مردم خدمت کنیم زیرا این مردم علیرغم تمام مشکلاتی ه دارند پای انقلاب ایستادند وظیفه ما خدمت به مردم و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی است تا بتوانیم از این پیچ تاریخی که حصرت آقا فرمودند عبور کنیم.

سرهنگ علیزاده با اشاره به همزمانی تحریم امریکا با 13 آبان اظهار نمود:در 13 ابان.که نماد قدرت ماست آمدند مارا تحریم کنندوبا عملیات روانی خواستند مردم را دلسرد کننداما این عملیات روانی هیچ دستاوردی برای آنان نداشت.خوشبختانه مردم ما کاملا آگاه وهوشیار هستندوبا وجود حضور این مردم هیچ اتفاقی نخواهد افتاد .

سرهنگ علیزاده با تاکید بر اینکه امریکا ازتمام حربه های خود بر علیه ما استفاده کرده ودیگر چیزی در چنته ندارد افزود:این اخرین عرصه ای بود که خواستند ما را محک بزنند در طی این40 سال تمام فشارها را بما وارد کردند اما مردم ما هرگز تسلیم نشدند، در برهه ای عملیات آنها نتیجه عکس داده وباعث برکات زیادی ب ای ما شد که خود دلیل خودباوری مردم.گشته که نمونه آن را در دستاوردهای علمی میبینیم.

سرهنگ علیزاده الگو گرفتن ملتهای دیگر از انقلاب اسلامی را یکی دیکر از برکات آن دانست وعنوان نمود: امروزه ملتهای دیکر از بسیجیان ما الگو گرفتند و ما شاهدیم که در کشورهای همسایه ودیگر کشورها 150 هزار بسیجی شبیه خودمان داریم.

وی ادامه داد: امروز به برکت جمهوری اسلامی وهمت مردم ومقاومتی که در 40 سال اخیر اتفاق افتاد مرزهای سیاسی ما دور اسراییل حلقه زده زمانی اسراییل در طی6 روز اعراب را شکست داد اما امروزه درطی33 روز نتوانست مقاومت حزب الله را بشکند ویادر مقابل غزه تسلیم شد آنها هر چه بیشتر فشار می اورند حکومتهای شیعی بیشتری تشکیل میشود.

جانشین فرمانده ناجیه مقاومت بسیج محمودآباد گفت: آمریکا در طی این چند سال ثابت کرده طبل توخالی است حتی اروپا دارد از امریکا جدا میشود وتشکیل ارتش اروپایی میدهد.امریکا اززمان تشکیل خود تاکنون 150میلیون نفر را کشته ومطمئنا این دامن امریکا را خواهد گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها