فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:

جهان استکبار، اسلام حقیقی را مانع رسیدن به اهدافشان می‌داند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد در جمع فرماندهان پایگاه‌های حوزه نصر اقدام به سخنرانی نمود.
کد خبر: ۹۰۷۹۳۹۱
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سرهنگ حسین زارع کمالی در این جلسه گفت: متأسفانه برخی از افراد یا ساده لوح و یا مغرض به دنبال این هستند بحث دشمن شناسی را زیر سؤال ببرند و این شبهه را مطرح می‌کنند که ما دشمنی نداریم. در صورتیکه در همان ابتدا که پیامبر اکرم (ص) در کنار کعبه ندای «لا اله الا الله» را سر دادند، عده‌ای با ایشان دشمنی کردند و پدران و اجداد همین افرادی که روی پرچمشان نوشته اند «لا اله الا الله محمد رسول الله» سنگ بر پیشانی حضرتش زدند و کاری بر سر پیامبر آوردند که ناچار شدند که از مکه هجرت کنند.
وی افزود:ما هم این امید را داریم که روزی هم ندای «لا اله الا الله» توسط فرزند رسول الله سر داده شود و کعبه را از لوث وجود این بت پرستانی که الان کلید دار خانه خدا هستند و خودشان را خادم الحرمین شریفین می‌دانند و در حقیقت خائن الحرمین هستند، پاک نماید و کعبه را تطهیر نماید.
زارع کمالی خاطر نشان کرد: جهان استکبار در رأس آن آمریکا هدفشان این است که اسلام واقعی را از بین ببرند، چون اسلام را مزاحم اهداف پلیدشان می‌دانند. آن‌ها با اسلامی که در عربستان است کاری ندارند چرا این‌ها عربستان را تحریم نمی‌کنند، چون اسلامی که در عربستان است کاری به کار آن‌ها ندارد. چرا ایران را تحریم می‌کنند به علت اینکه ایران ندای استقلال و آزادی را سر می‌دهد و اجازه نمی‌دهد اهداف پلید استکباری خود را اجرا کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار