نماینده، ولی فقیه در سپاه ناحیه سرخه:
نماینده، ولی فقیه در سپاه ناحیه سرخه گفت: باید تلاش کرد در قول و فعل پیرو اهل بیت و شیعه واقعی باشیم.
کد خبر: ۹۰۷۹۴۰۴
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، حجت الاسلام حسین ابوالقاسمی در جمع بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) سرخه با اشاره به سخنان امام علی (ع) گفت: ایشان می‌فرماید (می‌خواهید به شما انسانی را نشان دهم که هم فریب خورده و هم مغرور است و هم مورد بلا و امتحان است، هم کسی او را بیچاره نمی‌داند، اما بدبخت و غرق بلاست، به تدریج او را برده و گرفتار می‌کند، همه به او احسان می‌کنند، خدا هیچ کسی را مبتلا به این دشمن نکند و این شخص، دو رو است از این شخص بترسید.)
وی افزود: جمعی نزد پیامبر (ص) نشسته بودند که سوره واقعه نازل شد و پیامبر هم اصحاب شمال و یمین را تفسیر کرد؛ اصحاب شمال منکر و متکبر و کافر از مسائل دین هستند. سپس دستش را روی شانه امیرالمؤمنان قرارداد و عرض کرد اصحاب یمین اقتدا کنندگان به این آقا می‌باشند. پس ما باید سعی کنیم در جرگه شیعیان واقعی آن حضرت باشیم.
نماینده، ولی فقیه با اشاره به زنان برجسته عالم که در قرآن آمده است، اظهار داشت: در عالم خلقت یک حرف جان انسان را می‌گیرد و یک حرف جان انسان را نجات می‌دهد. در تاریخ آمده حضرت آسیه در کودکی به خداوند یکتا ایمان داشتند. یک عده سر ما را کلاه گذاشتند و گفتند دختر باید ۱۰ سال ازاد باشد. در تاریخ آمده آسیه جان حضرت موسی (ع) را نجات داد بچه باید از کودکی خدا را بشناسد.
وی بیان داشت:، چون خداوند ارزش‌های الهی را به طور کامل در وجود این زنان و مردانی مانند حضرت محمد (ص) و حضرت ابراهیم (ع) قرار داده آن‌ها سرمشق و مقتدای دیگران شده اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها