خبرهای داغ:
امام جمعه مرند:

لازمه عمل به وعده های انقلاب داشتن تفکر بسیجی است

امام جمعه مرند در جلسه شورای جهاد فرهنگی سپاه این شهرستان لازمه عمل به وعده های انقلاب اسلامی را جاری شدن تفکر بسیجی در همه عرصه ها دانست.
کد خبر: ۹۰۷۹۴۲۷
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی نعمت زاده، گفت: بسیج از زمان تولد تاکنون در روزهای خوش وناخوش همراه مردم بوده که تاریخ درخشانی نیز از خود به یادگار گذاشته است.

وی افزود: تفکر و حرکت های بسیج در این مملکت در عرصه های سازندگی و اکتشافات با هدایت امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حرکت مثبی بوده است.

حجت الاسلام نعمت زاده با اشاره به اینکه بسیج جزء به ولایت فقیه، خود را مدیون دیگران نمی داند، خاطرنشان کرد: باید برای توسعه کمی و کیفی بسیج، تدبیری اندیشید و از این نهاد دفاع کرد و بهانه ای دست دشمن نداد.

امام جمعه مرند با اشاره به تقارن هفته بسیج با هفته وحدت عنوان کرد: برخی شبهه ها در جامعه وجود دارد که باید پاسخ داده شود، به عنوان مثال دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی، در مساله حمله اعراب به ایران و کشتار ۱۰ هزار نفری ایرانیان شبهه ایجاد کرده است که باید با کتاب و قلم و استفاده از کارشناسان مسلط، برای نسل جوان روشنگری کرد.

حجت الاسلام نعمت زاده اظهار داشت: سپاه پیش از اینکه یک نهاد نظامی باشد، نهاد فرهنگی و دینی است که با اخلاص و برای رضای خدا حرکت می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها