خبرهای داغ:
همایش فصلی کارکنان دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت جوادالائمه برگزار شد
کد خبر: ۹۰۷۹۴۲۸
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام زحمتکش مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت جوادالائمه(ع) در همایش فصلی کارکنان این دفتر با تاکید بر اهمیت مباحث اخلاقی و معنوی و بصیرتی در سپاه گفت: باید اثر بخشی برنامه های اجرایی مورد توجه قرار گیرد و برای تقویت این اثر بخشی به درستی برنامه ریزی کرد.

زحمتکش افزود: با تشکیل اتاق های فکر و اندیشه ورز می توان میزان اثر بخشی و نتیجه ماموریت ها را بررسی و تقویت کرد.

وی اظهار کرد: خداوند متعال چهار نکته را در چهار چیز پنهان کرده که اولین آنها رضا و رضایتش را در طاعت خود پنهان نموده پس هیچ عمل خیری را نباید کوچک ولی از نظر خداوند متعال بزرگ شمرده می شود.

زحمتکش ادامه داد: دومین نکته اینست که خداوند متعال خشم و ناراحتی اش را در گناهان مخفی کرده،همانطور که یک عمل خیر کوچک ممکن است رضایت خداوند را در پی داشته باشد ممکن است گناه کوچکی هم خشم خداوند را در پی داشته باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت جوادالائمه گفت: خداوند اجابت خودش را در همه دعاها پنهان کرده است برای اینکه هیچ دعایی را کوچک نشمریم و در نهایت خداوند دوستانش را در میان تمام بندگانش مخفی کرده است پس نباید هیچ بنده ای را ذلیل بشماریم چراکه امکان دارد دوست خداوند باشد،پس انسان باید درمقابل دیگران متواضع باشد.

حجت الاسلام زحمتکش گفت: وظیفه ذاتی و اصلی ما تحقق فرامین مقام معظم رهبری است و برای انجام درست و به موقع این مهم باید در منطقه و سرزمین ماموریتی خود آسیب شناسی کنیم و با برنامه ریزی پیش برویم.

وی افزود: معنویت افزایی،بصیرت دینی و تقویت روحیه جهادی و انقلابی ماموریتی است که حضرت آقا در حکم نماینده خود در سپاه مطالبه کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها