خبرهای داغ:
رییس پلیس راهور شهرستان اصفهان گفت: روزانه ۳۰۰ خودروی فاقد معاینه فنی خودرو در سطح شهر اصفهان توسط نیروهای پلیس راهور و یا دوربین‌های ثبت تخلف جریمه می‌شوند.
کد خبر: ۹۰۷۹۴۳۶
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ، سرهنگ ابوالقاسم چلمقانی با بیان اینکه برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی در طول سال از برنامه‌های جاری پلیس راهور است، اظهار کرد: اجرای این طرح در شهر اصفهان با شروع فصل سرما تشدید می‌شود زیرا در فصل سرما وقوع پدیده وارونگی دما (اینورژن) را داریم که آلایندگی خودروها در افزایش آن مؤثر است.

وی با بیان اینکه از ورود خودروهای فاقد معاینه فنی خودرو به خیابان‌های سطح شهر ممانعت نمی‌شود، اضافه کرد: چنانچه ماموران پلیس راهور و یا دوربین‌های ثبت تخلف این خودرو ها را مشاهده کنند برای آنها برگه جریمه به مبلغ ۵۰ هزار تومان صادر می‌شود.

رییس پلیس راهور شهرستان اصفهان ادامه داد: در حال حاضر به صورت روزانه برای ۳۰۰ خودروی فاقد معاینه فنی خودرو در شهر اصفهان جریمه صادر می‌شود.

وی افزود: از رانندگان فاقد برگه معاینه فنی خودرو، درخواست می‌شود نسبت به دریافت آن اقدام کنند چرا که این امر حق‌الناس است و خودروهای آلاینده هوا جان خود و خانواده‌شان را نیز به خطر می‌اندازد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار