بوشهر -فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دیر گفت: برای پاسداشت هفته بسیج و تجلیل از جانفشانی بسیجیان، 100 برنامه در بیش از 40 سرفصل توسط پایگاه های مقاومت بسیج، اقشار مختلف مردم و بسیج ادارات برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۷۹۴۳۷
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳

برگزاری 100 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در دیربه گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، سرهنگ پاسدار عیسی داوریان در نشست خبری  با خبرنگاران، ضمن تبریک هفته بسیج و تقارن آن با هفته وحدت، اظهار داشت: در حالی وارد سی و نهمین سالگرد تشکیل بسیج می شویم که این نهاد در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، نظامی و سازندگی کشور پیشتاز است.

وی گفت: شعار امسال هفته بسیج با عنوان «بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت» است و همزمانی این مناسبت با هفته وحدت سبب شده که محور برنامه هایی که برگزار می شود با سمت و سوی 40 سالگی انقلاب و اتحاد باشد.

سرهنگ داوریان افزود: برای ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی بیش از 40 برنامه متنوع  علمی، فرهنگی، ورزشی و بصیرتی جهت گرامیداشت این هفته در نظر گرفته شده است.

فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء (ع) شهرستان دیر تصریح کرد: برگزاری نشست های سیاسی و بصیرتی در مساجد، گلباران مزار شهدا، برگزاری یادواره شهدا، همایش سبک زندگی ایرانی، ویزیت رایگان پزشکی، کلنگ زنی 33 واحد مسکونی مدد جویان، و اعزام گروه های جهادی از جمله برنامه های مورد نظر  این هفته می باشد.

فرمانده سپاه شهرستان دیر در پایان خاطرنشان کرد: حماسه حضور بسیجیان شهرستان برنامه روز آخر هفته بسیج (5 آذر) در  شهرستان دیر خواهد بود که به عنوان «بسیج، چهل سال افتخار» نیز نام‌گذاری شده است.انتهای خبر./.

ارسال نظرات
پر بیننده ها