سید ساجد یعقوبی
بسیج شجره طیبه‌ای است که امام راحل آن را کاشت و مقام معظم رهبری آن را رشد داده است و هدف از تشکیل بسیج جهانی شدن آن بود که امروز در همه جهان گسترش یافته است
کد خبر: ۹۰۷۹۴۴۷
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵
بسیج از دل امت اسلامی به صورت داوطلبانه شکل گرفته است
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار یوسف اختری در نشست خبری و مطبوعاتی با خبرنگاران ضمن تبریک هفته وحدتو هفته بسیج و سالروز فرمان تاریخی حضرت اما (ره) مبنی برتاسیس سازمان بسیج مستضعفین در ۵ آذر سال ۵۸، گفت: بسیج شجره طیبه‌ای است که امام راحل آن را کاشت و مقام معظم رهبری آن را رشد داده است.

وی در تشریح شعار هفته بسیج امسال گفت: بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت برای تمرکز و توجه به کم نظیرترین معماری امام راحل در انقلاب اسلامی است.

وی افزود: هرچه قدر در مسیر پر پیچ و خم انقلاب اسلامی به پیش می‌رویم موسس و بانی بسیج، بیشتر مورد تحسین و تکریم قرار می‌گیرد.

فرمانده سپاه شهرستان بیله سوارتاکید کرد: بسیج امروز از ایران اسلامی تا سایر ممالک جهان و تا آمریکای لاتین و آفریقا قابل ردیابی و قابل لمس است گویی که امام راحل احساس کرده بود میوه رسیده وجثه ورزیده بسیج به موعد عبور از مرز‌های قراردادی و جغرافیایی رسیده است چرا که نکته بسیار ظریف طراح بسیج، جهانی شدن آن بود.

سرهنگ اختری یادآور شد: بسیج اکنون در نقطه‌ای ایستاده که الگوی نظامی و جهانی با هویت و با جوهره دینی در خاورمیانه اسلامی و از دل امت اسلامی به صورت داوطلبانه شکل گرفته است چرا که بسیج، وقتی بسیج خداست که در یک دست قران و در دست دیگرش سلاح داشته باشد و بنا به فرمایش رهبری معظم، بسیج مظهر وحدت مقدس در میان افراد امت است.
بسیج از دل امت اسلامی به صورت داوطلبانه شکل گرفته است
بسیج از دل امت اسلامی به صورت داوطلبانه شکل گرفته است
ارسال نظرات