فرمانده سپاه بیجار در دیدار با امام جمعه بیجار عنوان کرد
فرمانده سپاه بیجار از ارائه ۲۸۰ میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی به ۳۰ نفر از بسیجیان از ابتدای سال تا کنون خبر داد
کد خبر: ۹۰۷۹۴۷۴
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹


به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  همزمان با اولین روز از هفته بسیج فرمانده سپاه بیجار همراه تعدادی از مسولان قسمت‌های این ناحیه با حجت الاسلام علی مرادی دیدار کردند.

سعید شعبانی در ابتدای این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج و تقارن آن با هفته وحدت از حضور مستمر امام جمعه بیجار در کلیه مراسمات بسیج قدردانی کرد.

وی از بسیج محوری برنامه‌های بسیج بیجار طبق سیاست ابلاغی سازمان بسیج خبر داد و بیان داشت: حضور تمامی اقشار بسیج و ائمه جمعه و جماعات موجب پیشرفت و کیفی سازی برنامه‌ها شده است.

فرمانده سپاه بیجار با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری و مسئولان دلسوز نظام در حوزه فرهنگی، بیان داشت:ما باید نیرو‌های در تراز انقلاب اسلامی در حوزه مدیریتی برای تضمین آینده انقلاب اسلامی با توجه به چشم انداز حاضر تربیت کنیم.

به گفته شعبانی توجه به این دغدغه مقام معظم رهبری نیازمند سرمایه گذاری در حوزه جوانان و نوجوانان است که مد نظر برنامه‌های ما در بسیج است.

وی از برگزاری طرح شهید بهنام محمدی در ۱۲ مدرسه شهر بیجار خبر داد و بیان داشت: این طرح در مدارسی برگزار شده که به یکی از مساجد شهر نزدیک است و از ظرفیت مساجد برای پیشرفت این طرح استفاده شده است.

شعبانی همچنین از اعزام تیم‌های پزشکی رایگان به مناطق محروم روستا‌های جعفرآباداز ابتدای سال جاری در قالب طرح شهید کتر رهنمون خبر داد و بیان داشت: تمامی خدمات ارائه شده در این طرح رایگان است.

فرمانده سپاه بیجار گفت:تشکیل هسته جهادی جهت استفاده از ظرفیت نیرو‌های بومی برای استفاده از پتانسیل‌های منطقه برای رفع محرومیت از دیگر اقدامات بسیج شهرستان بیجار در طی شش ماه گذشته بوده است.

وی اذعان داشت: تشکیل هیئت‌های اندیشه ورز در راستای اثر بخشی و کیفی سازی برنامه‌ها از دیگر اقدامات بسیج بیجار در سال ۹۷ است.

شعبانی با تاکید بر اینکه محرومیت زدایی از اقدامات مهم سپاه بیجار است:از اعطای دو مرحله جهیزیه توسط بسیج سازندگی سپاه بیجار به نوعروسان بی بضاعت خبر داد.

وی تصریح کرد: در سال جاری مبلغ ۲۸۰ میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی به ۳۰ نفر از بسیجیان جهت اشتعالزایی ارائه شده است.

این مسئول از راه اندازی ۸ صندوق قرض الحسنه با هدف برطرف کردن مشکلات معیشتی مردم خبر داد و اظهار داشت: راه اندازی دو صندوق دیگر نیز در دستور کار است.

فرمانده سپاه بیجار در پایان سخنان خود گفت:برگزاری بازسازی واقعه غدیر، برگزاری اجلاسیه نهایی کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید والامقام استان کردستان در بیجار، اعزام خانواده‌های بازنشستگان و بسیجیان به اردوی زیارتی فرهنگی مشهد مقدس، برگزاری دوره‌های آموزشی و برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در سطح پایگاه‌ها، حوزه‌های مقاومت از مهمترین اقدامات بسیج از ابتدای سال جاری تا کنون است.


ترویج تفکر بسیجی موجب پیروزی انقلاب در برابر دشمنان شده است

حجت الاسلام مرادی نیز در این دیدار ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج و وحدت اظهار داشت:گزارش امید آفرین فرمانده سپاه بیجار را نوید بخش فضای فرهنگی خوب در سطح شهرستان بیجار اعلام کرد.

وی به اهمیت جایگاه بسیج در برهه‌های مختلف زمان از بدو تشکیل انقلاب تا کنون پرداخت و بیان داشت: ترویج تفکر بسیجی در طول عمر ۴۰ ساله انقلاب موجب پیروزی انقلاب در برابر دشمنان داخلی و خارجی شده است.

خطیب جمعه بیجار با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج با عظمت در کنار رهبر معظم انقلاب است، افزود: بسیجیان ما با حضور پر شور خود در برنامه‌ها وفاداریشان را به نظام ابراز کرده اند.

به گفته حجت الاسلام مرادی هر کس دلش برای نظام سوخته با بسیج در ارتباط است.

وی تصریح کرد: به عقیده بنده هر روحانی که طرز تفکر بسیجی نداشته باشد یک نوع خیانت به اسلام است و باید در محضر خداوند متعال پاسخگو باشد.

وی خطاب به فرمانده سپاه بیجار اعلام کرد: با تمام توان برای پیشرفت دستاورد‌های انقلاب در کنار بسیج هستیم و به بسیجی بودن خودمان افتخار می‌کنیم.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات