خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام رضا شهرستان البرز با مدیر عامل کارخانه فیروز دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۷۹۴۸۵
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سيد محمد موسوی مدیر عامل کارخانه فیروز در این دیدار اظهار داشت : با رفتن بنی صدر از ایران شهر صنعتی الوند دچار نا امنی شد و با نبود ثبات سیاسی در منطقه کارگران را تحریک می کردند و بنده در آن زمان به عنوان فرمانده سپاه و نماینده دادستان کل انقلاب در شهر صنعتی البرز معرفی شدم.
وی افزود : هر واحد صنعتی در آبیک و بوئین زهرا و لوشان زیر نظر بنده اداره می شد و با توجه به شرایط سیاسی که آن زمان حاکم بود گاهی کارگران دست به اعتراض می زنند و با اختیاری که به بنده داده شده بود میتوانستیم تیراندازی کنیم ولی نگذاشتم حتی یک سلاح در بین جمعیت معترض دیده شود.
وی در ادامه افزود : با تشکیل گشت شبانه از کارگران متعهد سرقت را در شهر الوند به صفر رساندیم و در زمان هشت سال دفاع مقدس تدارکات سازمان یافته ای را تشکیل دادیم و برای جبهه ارسال می کردیم.
وی اذعان داشت : اولین واحد بازسازی صنایع جبهه در ایران اینجا بود و اگر کارخانه یخ آبادان لطمه ای می خورد کم تر دو روز، دو اتوبوس اکیپ اعزام می شد.
مدیر عامل کارخانه فیروز گفت : با مشکلاتی که در آن زمان در دولت پیش آمد، سپاه پاسداران به کمک دولت رفت و در شهرستان ها وظایف های دولت را انجام می داد تا از حالت بحران جنگ و مشکلاتی که اوایل انقلاب داشتیم خارج شویم.
وی بیان داشت : در زمان جنگ مدیر شرکت شهر صنعتی در الوند را دستگیر کردیم، که به اسم امین الله روحانی که بهایی بود زمین های شهر الوند را به اسم خودش مصادره می کرد.
وی خاطر نشان کرد : هیچ وقت فکر نمی کردم با حال هوایی که زمان انقلاب داشتیم و زحماتی که کشیده شد و با خون هایی که برای این انقلاب ریخته شد بعد از چهل سال مسئولین ما نسبت به اخلال گران اقتصادی اینقدر بی تفاوت باشند.
موسوی در ادامه گفت : بنده پنج سال پیش در سمینار های اقتصادی خطر زیاد شدن بانک ها را هشدار دادم و الان می بینیم آقاي روحانی می گویند بانک ها زیاد شده اند و بنگاه داری می کنند ، آقاي روحانی شما که مسوول شورای امنیت کشور بودید چرا پیش بینی چنین روزی را نکردید.
وی گفت : افتخار می کنم به عنوان یکی سپاهی، یکی از شعار های زمان انقلاب را در حال حاظر احیا کردم و سرمایه داری اللهی را عینیت بخشیدم، وکیل خدا بر سرمایه شدم و شرکت فیروز شعار اول انقلاب را عملیاتی کرد.
وی در پایان افزود : ما در زمان جنگ سخت شهید نشدیم که هم اکنون در سنگر اقتصادی و جنگ اقتصادی مبارزه کنیم و به دنیا نشان دهیم که می شود سرمایه داری اسلامی و اللهی را ارئه داد. ما در سرمایه گزاری سود محور نیستیم بلکه برکت محوریم، در سرمایه داری اسلامی کیفیت امانت مردم دست ما است ما از دیوار اعتماد مردم بالا نمیرویم .
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها