حجت الاسلام منتشلو مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه در دهگلان، درگفتگویی بااشاره به فرارسیدن هفته وحدت ضمن تبریک این هفته به تمام مسلمانان جهان گفت: امنیت ایران اسلامی به برکت وحدت آحادملت است.
کد خبر: ۹۰۷۹۴۸۷
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹
حجت الاسلام منتشلو مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درگفتگویی بااشاره به فرارسیدن هفته وحدت ضمن تبریک این هفته به تمام مسلمانان جهان گفت: امنیت ایران اسلامی به برکت وحدت آحادملت است.

وی درادامه افزود: یکی از صدقات جاری انقلاب اسلامی که به برکت ذهن بیدار امام راحل (ره) تحقق پیدا کرد، این بود که ایام ولادت نبی مکرم اسلام (۱۲ تا ۱۷ ربیع الاول) به عنوان هفته وحدت نامگذاری شد.

منتشلواضافه کرد: امنیت مرز‌های استان کردستان زبانزدخاص وعام است واین امنیت امروز استان وایران اسلامی به برکت وحدت کلمه بین آحادملت به وجودآمده است.

مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان تصریح کرد: رهنمود‌ها و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب موجب وحدت در ایران اسلامی شده است و اگر به وضعیت کشور‌های خاورمیانه نگاه کنیم، می‌بینیم که این کشور‌ها در اوج ناامنی قرار دارند و مهمترین دلیل آن عدم وجود وحدت در این کشور‌ها است لذالازم است بدانیم دشمن از طریق ابزار مختلف وحدت جامعه اسلامی را هدف قرار داده است و مسلمانان باید هوشیار باشند و با حفظ وحدت و یکپارچگی خود توطئه‌های دشمنان اسلام را نقش بر آب کنند.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات