مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کمیجان در دیدار باخانواده شهید اسفندانی:
حجت الاسلام رفیعی گفت:زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهداء سبب عزت و عظمت ملت در جهان اسلام و دنيا خواهد شد و ايران اسلامي را به پيشرفت و توسعه هرچه بيشتر نزديك و دشمنان را نااميد و مايوس مي كند.
کد خبر: ۹۰۷۹۵۲۰
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛حجت الاسلام سیدحسن رفیعی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کمیجان در دیدار با خانواده ی شهیداسفندانی گفت:شهدا، سرچشمه های زلال زندگی هستند و با زندگی آگاهانه و با بصیرت خود، مسیر صحیح زندگی را پیمودند.

حجت الاسلام رفیعی افزود:گذشت و ایثار شهدا بود که جانانه هشت سال در برابر دشمن ایستادند؛ تا امروز سبزتر از همیشه برقرار باشیم و بدانیم سرخی خون شهدا موجب اقتدار این نظام شد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:   ما خودمان را تا ابد مدیون آن عزیزانی می‌دانیم که با سپر قرار دادن پیکرشان و با سلاح ایمان در برابر همه متجاوزان ایستادند و ما امروز به بودنشان افتخار می‌کنیم؛ فخر ما هستند و یادشان را همیشه و نسل در نسل در دل خودمان گرامی خواهیم داشت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کمیجان اظهار کرد:شهداء براي نظام بركات و دستاوردهاي زيادي داشتند و امنيت و آسايش امروز ما به بركت خون شهيدان است كه بايد قدردان اين بركات باشيم.

وی در پایان خاطرنشان کرد:همچنان که در دوران هشت ساله دفاع مقدس برای حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی تلاش شده است؛ امروز هم در راستای همان ارزش‌ها باید تلاش شود و با حرکت در ولایتمداری، مسیر شهدا ادامه یابد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات