پروفسور کرمی گفت: عواقب ناگوار استفاده از محصولات تراریخته، وابستگی شدید دولت ها و ملت ها به قدرت های بزرگ و تهدید امنیت ملی و سلامت آنهاست.
کد خبر: ۹۰۷۹۵۳۹
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همایش بررسی محصولات تراریخته در سالن خیام دانشکده فنی مهندسی دانشگاه دولتی شهرکرد با همکاری سازمان بسیج دانشجویی و با سخنرانی پروفسور علی کرمی، موسس بنیاد سبک زندگی ایرانی_اسلامی و متخصص بیوتکنولوژی برگزار شد.

دکتر کرمی در این همایش در خصوص محصولات و تکنولوژی تراریخته و مقاصد شوم سازمان های تجاری و سیاسی جهان به خصوص آمریکا و اسرائیل با هدف کسب درآمد و عقیم کردن نسل ها به جهت از بین بردن آنها خبر داد.

وی مهمترین بوجود آورنده و حمایت کننده این محصولات را آمریکا و برزیل و شرکت های صهیونیستی یعنی کشورهای تولید کننده سلاح های شیمیایی کشتار جمعی معرفی نمود و این تکنولوژی را برای جامعه بشریت مضر دانست، چرا که در این خصوص حداقل ۳۷ کشور جهان استفاده از این نوع تکنولوژی را ممنوع اعلام کرده اند.

دکتر کرمی، عواقب ناگوار استفاده از این محصولات را وابستگی شدید دولت ها و ملت ها به قدرت های بزرگ و تهدید امنیت ملی و سلامت آنها بر شمرد و گفت: در این وابستگی که بیشتر وابستگی غذایی است، دولتها را وادار به وابستگی شدید در مایحتاج زندگی مردم به دولت های زور گو کرده و به نوعی گفته هنری کیسینجر که می گوید: «نفت را کنترل کن تا بتوانی ملت ها را کنترل کنی، غذا را کنترل کن تا بتوانی مردم را کنترل کنی» ، عمل خواهد شد.

ارسال نظرات