خبرهای داغ:
این هفته که مقارن شده است با هفته وحدت و میلاد با سعادت حضرت رسول اکرم(ص) را خدمت تمامی مسلمانان و بسیجیان سلحشور و دلاور شهرستان پاوه تبریک عرض می کنیم.
کد خبر: ۹۰۷۹۵۴۴
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان پاوه:حجت الاسلام جعفری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه و جناب سرهنگ سلطانقی فرمانده سپاه ناحیه این شهرستان،اظهار داشتند بسیج شجره طیبه ای است که توسط رهبر کبیر انقلاب،امام خمینی(ره) پایه گذاری شده است و در جهت ترویج فرهنگ و اسلام ناب محمدی حرکت می کند.

ایشان بیان کردند:این هفته که مقارن شده است با هفته وحدت و میلاد با سعادت حضرت رسول اکرم(ص) را خدمت تمامی مسلمانان و بسیجیان سلحشور و دلاور شهرستان پاوه تبریک عرض می کنیم.

و در پایان افزودند:بسیجیان محور وحدت و برادری،همچون زمان دفاع مقدس اند که در آن زمان برای دفاع از دین الهی و نظام اسلامی از جان و مال خود گذشتند و سنگ تمام گذاشتند.و امروزه هم همین بسیجیان هستند که در برابر جبهه کفر ایستادند و با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ، بسیجیان در تمام عرصه های فرهنگی،اجتماعی و علمی در صحنه حضور داشته و توطئه های دشمنان غربی را خنثی می نمایند.

ارسال نظرات