خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:
معاون روابط عمومی سپاه صاحب الامزر (عج) استان قزوین گفت: بیش از ۱۱۴ پروژه در خصوص شهدا به چاپ رسیده است و امید است در جهت اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت از این آثار بهره ببریم.
کد خبر: ۹۰۷۹۵۴۷
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ علی کوچک خانی معاون روابط عمومی سپاه استان قزوین در نشست خبری که صبح امروز در سالن جلسات روابط عمومی سپاه به مناسبت هفته بسیج برگزار شده بود اظهار کرد: از کلیه فعالان خبری استان قزوین که طی پروسه آماده سازی و برگزاری کنگره سه هزار شهید استان قزوین با کمیته اطلاع رسانی کنگره همکاری کرده اند صمیمانه تقدیر و تشکر می کنیم.
وی ابراز کرد: خداوند بزرگ را شاکریم که با عنایات شهدای عزیز ما برنامه ای که دست کم۵ سال کار افراد مختلف بوده است به بهترین شکل و باشکوه برگزار شد.
این مسوول ادامه داد: همانطور که بارها بیان شده کنگره سه هزار شهید استان قزوین آغاز یک روند بوده نه پایان یک برنامه فرهنگی و یادبود، لذا همه عزیزان که قلم در اختیار آنان قرار دارد باید از محتوای تولید شده نهایت بهره را ببرند و شهدای عزیز ما را بیش از پیش به سایرین بشناسانند.
کوچک خانی تبیین کرد: بیش از ۱۱۴ پروژه در خصوص شهدا به چاپ رسیده است و امید است در جهت اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت از این آثار بهره ببریم.
معاون روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم از آثار تولد شده دوستان عزیز مستنداتی تهیه شود تا سند افتخاریز باشد در کارنامه عزیزان خبرنگار استان قزوین.
1004/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها