در اولین روز از هفته مبارک بسیج فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دیلم، میزبان اصحاب رسانه بود و برنامه های این هفته را برای خبرنگاران تشریح کرد.
کد خبر: ۹۰۷۹۵۵۶
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیلم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صاحب الزمان (عج) شهرستان دیلم سرهنگ اسلام مرادی در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: بسیج نهاد پاکی است که با دور اندیشی حضرت امام (ره) تاسیس شد و در واقع  ایشان با توجه به شناخت و اهداف دشمنان برای عمق بخشی دفاعی و دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی بسیج را در استراتژی انقلاب اسلامی ترسیم کرد و فرمان تشکیل بسیج 20 میلیونی را صادر کردند.

وی افزود: بسیج در 39 سال گذشته فعال، چشمگیر، و همه جانبه از خاکریزهای انقلاب اسلامی چه در صحنه جنگ نرم و چه تهدیدات  سخت دشمن ایستاده است.

مرادی اظهار داشت: آرایش بسیج در این چند سال  در جهت خنثی نمودن نقشه ها و اهداف دشمن شکل گرفته و به خوبی از کیان و عزت اسلامی دفاع کرده است.

سرهنگ اسلام مرادی خاطرنشان کرد: امسال در شرایط خاصی از لحاظ امنیتی و دفاعی قرار داریم که لازم است بسیج با برنامه ریزی منسجم در مقابل تمام تهدیدات بایستد و آنها را دفع نماید.

وی گفت: امسال رویکرد بسیج علاوه بر آمادگی دفاعی خدمت به مردم و محرومین جامعه است که بسیج خود را جوشیده از بطن مردم می داند. در این راستا حضور گروه های جهادی بسیج در مناطق محروم و صعب العبور و اجرای پروژه های مختلف اقتصاد مقاومتی را در دستور کار داریم.

فرمانده سپاه دیلم در پایان گفت: برنامه های هفته بسیج با شعار بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت آغاز می شود و در طول این هفته تدارک بیش از 50 برنامه اجرایی دیده شده که بیشتر حول مسجد محوری، سازندگی و خدمت رسانی، امنیت واقتدار، علم و فناوری، استکبار ستیزی ، نهضت روشنگری و چهل سال افتخار انقلاب اسلامی است که از امروز سه شنبه 29 آبان تا 5 آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین ادامه خواهد داشت.  

ارسال نظرات