پیشتاز بودن پیشکسوتان سپاه و بسیج در تمامی عرصه‌های انقلاب

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج گفت: پیشکسوتان سپاه و بسیج همچنان در تمامی عرصه‌های انقلاب پیشتاز بوده و هر لحظه آماده باش دفاع از ارزش‌های نظام و اسلام هستند.
کد خبر: ۹۰۷۹۵۷۹
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ حسن عسکری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیت المقدس، درجمع پیشکسوتان و بازنشستگان سپاه استان کردستان اظهار کرد: شما بازنشستگان پشتوانه این نظام هستید و ما به وجود تک تک شما افتخار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه بسیج بیش از آنکه یک تشکل باشد یک تفکر است اظهار داشت:بسیج و بسیجی در قالب یک سازمان اداری نمی‌گنجد.

عسکری عنوان کرد: حرکت امروزبسیجیان بسان گذشته پرافتخار خود حرکتی هدایت شده، منطقی و هدفمند است. آرمان بسیجی با آرمان‌های انقلاب و نظام گره خورده و سرنوشت آن‌ها از یکدیگر جدایی ناپذیر است؛ و آینده نظام در گرو میزان حضور و صلابت و سلامت روحیه بسیجی در کشور است.

وی به نقش بازنشستگان و حضور ارزشمند آن‌ها در بین مردم اشاره کرد و افزود:شما بازنشستگان با حضور پر رنگ خود در تمامی صحنه هاو با به کارگیری تجربه خود در پیشبرد اهداف این انقلاب و پیشرفت توسعه اجتماعی جامعه نقش بسیار مهمی دارید.

سرهنگ عسکری افزود: امروز تجربیات با ارزش این بزرگواران چراغ راه جوانان آینده نگر این مرز و بوم است و بدون شک باید از این ثروت با ارزش‏ استفاده شود.

در ادامه این گزارش سردار فلاح جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: راه برون رفت ما از مشکلات استفاده از فرهنگ بسیجی و اطاعت پذیری از ولایت رهبری است.

سردار فلاح با اشاره به اینکه امنیت امروز نتیجه جانفشانی پیشمرگان مسلمان است گفت: پیشمرگان مسلمان کرد کسانی بودند که جان را در راه اسلام و نظام اسلامی فدا کردند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: شما عزیزان بازنشسته پیشکسوت سپاه پاسداران در پیروزی ۸ سال دفاع مقدس نقش عظیمی و غیر قابل وصف داشته اید و دیروز شما رزمندگان عاشق مجاهد بوده اید و زین پس هم به شما احتیاج داریم و حمایت شما عزیزان پیشکسوت و همه مردم قوت قلبی برای ما رزمندگان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه استان کردستان ظرفیت‌های مناسبی برای ایجاد شغل دارد عنوان کرد:متاسفانه ما شاهد براین امر هستیم که بسیاری از تحصیل کردگان در این استان بیکار هستند لذا امروز ما در راستای اعتلای بسیج و با ایجاد صندوق‌های قرض الحسنه در صدد این هستیم که به کاهش بیکاری کمک کنیم.

سردار فلاح در ادامه با اشاره به اجرای طرح شهید بهنام محمدی گفت: ما در این طرح به دنبال وصل کردن سه ضلع خانه، مدرسه ومسجد برای داشتن جامعه‌ای تربیتی و دینی برای تربیت فرزندانمان هستیم؛ و با الگو گیری شایسته از این طرح می‌توان جامعه‌ای سالم برای فرزندانمان رقم بزنیم.

وی گفت: تفکرو ایده بسیجی زمانی جوابگو خواهد بود که همگی منجمله تمامی مدیران در صحنه برای پیشرفت این انقلاب و نظام باشند.

در پایان این مراسم از تعدادی از خانواد‌های شهدا و بازنشستگان با اهدا لوح، تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات
آخرین اخبار