خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان بوئین زهرا گفت: بیش از 150 برنامه در سطح حوزه های بسیج و سپاه بوئین زهرا تدارک دیده شده که در هفته بسیج اجرایی می گردد.
کد خبر: ۹۰۷۹۶۳۷
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری در قزوین، محمدعلی ملک محمدی فرمانده سپاه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا در نشست خبری هفته بسیج ضمن گرامیداشت ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت و همچنین فرا رسیدن هفته بسیج، بسیج را به عنوان یادگار ارزشمند حضرت امام (ره) معرفی کرد.
وی با بیان اینکه بسیج این افتخار را دارد که در طول حیات خود به عنوان ستون اصلی انقلاب اسلامی در همه عرصه های دفاع از انقلاب اسلامی در صحنه بوده است گفت: بسیج این وظیفه را در طول 4 دهه انقلاب به خوبی به انجام رسانده و به آن افتخار می کند.
ملک محمدی افزود: امام بزرگوار با دید وسیع و پیامبرگونه خود می دانستند که دشمنان در مقابل انقلاب اسلامی ساکت نمی نشینند و باید در برابر توطئه های دشمنان همیشه آماده بود لذا در 5 آذر 58 دستور تشکیل بسیج را صادر نمودند تا آینده انقلاب اسلامی را بیمه کنند.
وی با اشاره به اینکه، امروز دوست و دشمن به این موضوع اذعان دارند که حضور مردم و پشتیبانی آنها از انقلاب اسلامی در قالب بسیج خنثی کننده نقشه های شوم دشمن بوده است ابراز داشت: بسیج در حوزه های امنیتی، نظامی، فرهنگی، سازندگی و محرومیت زدایی و در هر جایی که انقلاب اسلامی نیاز به حضور بسیج داشته است به خوبی ایفای نقش نموده است.
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا اظهار داشت: اکنون در آستانه هفته بسیج و در سالی که ان شاء الله چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را جشن خواهیم گرفت سپاه ناحیه بوئین زهرا اجرای بیش از 150 برنامه در هفته بسیج را در دستور کار دارد.
وی تجمع روز 5 آذر را محوری ترین برنامه هفته بسیج دانست و خاطرنشان کرد: در ایام هفته بسیج برنامه هایی نظیر دیدار با ائمه جمعه، دیدار با خانواده معظم شهدا، عطرافشانی مزار شهدا، محفل انس با قرآن، برگزاری یادواره های شهدا،نمایشگاه های کتاب و ... از جمله این برنامه هاست.
2001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها