خبرهای داغ:
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین خبر داد:

توزیع 7 هزار جلد کتاب در بین کانون های مساجد قزوین

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین با اشاره به اجرای طرح «حال خوش خواندن» از توزیع 7 هزار جلد کتاب در قالب این طرح در بین کانون های مساجد این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۹۶۴۹
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام «علی رمضانی» مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین بیان کرد: یکی از اقدامات کانون های مساجد در حوزه کتاب و کتابخانه است که 128 کتابخانه در کانون های مساجد استان قزوین فعالیت دارند.
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: به مناسبت هفته کتاب هر سال کتاب هایی با موضوعات مختلف در سطح کانون های دارای کتابخانه توزیع می شود که به مناسبت بیست و ششمین هفته کتاب در سال جاری همزمان با سراسر کشور و در قالب طرح «حال خوش خواندن» در بین کانون های استان، کتاب توزیع می شود.
وی عنوان کرد: بر این اساس تعداد 7 هزار جلد کتاب با موضوعات مذهبی، اجتماعی، فرهنگی، تاریخی و غیره در بین کانون های دارای کتابخانه مخزن دار و باز استان توزیع می شود.
حجت الاسلام رمضانی در ادامه تصریح کرد: همچنین به مناسبت 18 اسفند، سالروز تأسیس کانون های مساجد هم حدود 2 هزار جلد کتاب به کانون های استان اهدا می شود.
وی یادآور شد: امیدواریم با اقدامات این چنینی و برگزاری برنامه های مختلفی نظیر مسابقه کتابخوانی شاهد ارتقا سطح مطالعه در بین قشر جوان و نوجوان باشیم.
1010/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها