خبرهای داغ:
امام جمعه زيركوه:

فرهنگ بسيجي بايد گسترش پيدا كند

امام جمعه زيركوه با بيان اينكه، فرهنگ بسيجي بايد گسترش پيدا كند گفت: امروز فرهنگ بسيج نه تنها در كشور مايه خير و بركت است بلكه در جاي جاي جهان اين فرهنگ باعث پيشرفت جوامع آزادي خواه بشري شده است.
کد خبر: ۹۰۷۹۶۵۴
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام مرتضايي نيا امام جمعه شهرستان زيركوه امروز در جمع كاركنان سپاه زيركوه ضمن تبريك هفته بسيج و هفته وحدت گفت: بسيج نام مقدس و بسيار زيبايي است، بسيج مدرسه عشق و از يادگاران امام راحل عظيم الشأن است.

 

وي با بيان اينكه بسيج يك خاكريز است و نبايد سست شود، ادامه داد: بسيج يادگار مقدس امام(ره) است و بايد حفظ شود.

 

مرتضايي نيا با بيان اينكه، فرهنگ بسيجي بايد گسترش پيدا كند گفت: امروز فرهنگ بسيج نه تنها در كشور مايه خير و بركت است بلكه در جاي جاي جهان اين فرهنگ باعث پيشرفت جوامع آزاديخواه بشري شده است.

 

وي در ادامه گفت: بايد 3 ارتباط را در خودمان تقويت كنيم. اول ارتباط با خداوند است زیرا هر كس با خدا معامله كند خدا براي او كافي است، شهدا با خدا معامله كردند و روسفيد شدند.

 

امام جمعه بشرویه افزود: دوم ارتباط با آخرت و سوم ارتباط روحي و معنوي است و همانگونه كه به جسم خودمان مي رسيم بايد به روح خودمان هم توجه كنيم.

 

وی در ادامه بيان كرد: بزرگترين مسئوليت بسيج رصد دشمن و دشمن شناسي است زیرا بيش از 2000 آيه در قرآن در رابطه با دشمن شناسي است.

 

مرتضایی نیا گفت: طبق آنچه كه امام راحل و مقام معظم رهبري در فرمايشات خود در رابطه با بسيج عنوان داشته اند، بسيجي بايد اهل ارتباط با خدا، اخلاص، اهل گمنامي و كار براي رضاي خدا و اهل حضور در صحنه باشد كه الحمدلله بسيجيان و پاسداران ما در شهرستان خوب درخشيدند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار