به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج

جمعی از بسیجیان بشاگرد با امام جمعه شهرستان دیدار کردند

به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج، جمعی از بسیجیان بشاگرد با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۷۹۶۸۲
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج بشاگرد ،به مناسبت اولین روز هفته بسیج جمعی از اعضای ستاد هفته بسیج، فرماندهان پایگاه های مقاومت و مسئولین ادارات شهرستان بشاگرد با وامام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

در این دیدار  امام جمعه بشاگرد با تبریک آغاز هفته بسیج به حاضرین ،بر نقش ایمان و معنویت در پیشبرد عملیاتهای مختلف اشاره نمود و گفت: همه ما مدیون ایثارگریهای رزمندگان و شهدا و خانواده های آنها هستیم.

حجت الاسلام بهروزه  با بیان اینکه دشمنان اسلام حتی از نام  بسیج نیز وحشت دارند، گفت: دشمنان اسلام با وحشت از بسیج و آرمان انقلابی گری بسیجیان با طرح انواع توطئه ها و برنامه ها به مقابله با این تشکل انقلابی پرداختند که این خود خود دلیل محکمی بر حضور قدرتمند  بسیج در همه عرصه ها است.

وی، افزود: بسیجیان کار بسیار بزرگی در پیش رو دارند بطوریکه به فرموده رهبر معظم انقلاب، امروز ما در پیچ تاریخی دنیا هستیم و باید با جهاد کبیر خود، در عرصه های اقتصادی و فرهنگی بیش از پیش  قدم برداریم.

امام جمعه بشاگرد در بخش دیگری از سخنان خود وظایف امروزی بسیجیان را متذکر شد و افزود: امروز  بسیجیان وظیفه دارند تا در دو  عرصه  اقتصاد مقاومتی و فرهنگ و باورهای دینی سعی و تلاش کنند.

وی، از همه دستگاه های اجرایی و نهادها خواست تا با اهمیت دادن به  بحث اشتغال زایی جوانان، در عمران و آبادانی کشور سهیم شوند.

در این دیدار سرهنگ پاسدار محمود سلیمانی فرمانده ناحیه سپاه بشاگرد با عرض تبریک آغاز هفته بسیج، هدف از این دیدار را بیعت با ولایت و آرمان های امام راحل عنوان کرد و گفت: برنامه های مختلف فرهنگی هنری و ورزشی در هفته بسیج در بشاگردبرگزار می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار