خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود:

اجرای ۲۱۰ عنوان برنامه در هفته بسیج شهرستان شاهرود

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود گفت: در هفته بسیج ۲۱۰ برنامه در سطح شهرستان شاهرود برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۷۹۶۸۶
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ پاسدار جواد عبیری در نشست خبری هفته بسیج در سالن جلسات کانون جوانان بسیج شاهرود با گرامیداشت ایام هفته بسیج و هفته وحدت با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب نهادهایی شکل گرفت که نورانی ترین نهادهایی که شکل گرفت در ۵ آذر ۱۳۵۸ شجره طیبه بسیج است افزود: بسیج چون در خدمت مردم است تأثیرگذاری در جامعه داشته و این شاخص مهم بسیج است.
وی با بیان اینکه تهدید جامعه ما جنگ نرم و اعتقادات و معارف است گفت:تربیت نیروهای غیر انقلابی تهدید دیگری است که دشمن تلاش دارد انجام دهد و ما در چهل سالگی انقلاب باید گفتمان سازی و تحلیل داشته تا تربیت نیروهای انقلابی داشته باشیم و ترویج سبک زندگی غربی تهدید دیگر دشمنان اسلام و انقلاب است و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی نقطه مقابل آن است که باید تقویت شود و فضای شهری ما خوب است که اشاعه امر به معروف و نهی از منکر باید مورد دقت باشد.
فرمانده سپاه شاهرود با اشاره به برگزاری ۱۱۰ کارگاه ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی در سطح پایگاه ها و کانون جوانان بسیج در هشت ماهه اول افزود: در تابستان برنامه بوستان سلامت داشتیم که با تفریح سالم مردم استفاده کردند.
وی با اشاره به محلات اسلامی شهر گفت: مشارکت در این طرح با خود مردم است تا مشکلات آنها را خود حل کنند که ارائه خدمات پزشکی به محله اسلامی اعزام شدند.
عبیری با بیان اینکه ۱۳۸ میلیون تومان هزینه در بحث درمان شده است افزود: بیش از ۷ منزل مسکونی محرومین بازسازی شده و بیش از ۴۰۰ بسته حمایتی توزیع شد و اردوهای جهادی و مناطق کم برخوردار انجام شده است.

فرمانده سپاه شاه پد با اشاره به کشف هفت مورد در مقابله با احتکار در شهرستان خاطر نشان کرد: بیش از ۱۰۰ یادواره شهدا در شهرستان تاکنون برگزار شده است و ادامه دار خواهد بود.
وی ادامه داد: در موضوعات طرح سازندگی برنامه های متنوعی را اجرا شده و در بحث دفاع مقدس انجمن راویان دفاع مقدس و انقلاب در شهرستان فعال و جلسات متعدد دارند.
عبیری با اشاره به برنامه های هفته بسیج گفت: افتتاح دفاتر محلات اسلامی، یادواره شهدا، غبارروبی گلزار شهدا، میقات صالحین، دیدار با خانواده شهدا، ایستگاه سلامت، اردوی جهادی، اردوی راهیان نور دانش آموزی اجرا می شود
وی ادامه داد: برگزاری جلسات بصیرت افزایی، جشنواره ورزشی، گردهمایی پیشکسوتان بسیج، مسابقات رزمی بسیجیان به نام« فرمانده » و اردوهای جهادی برگزار می گردد.
عبیری با اشاره به نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با کمک کارآفرینان گفت: در روز پنج آذر تجمع بزرگ بسیجیان با حضور بیش از چهار هزار نفر با حضور گردان ها و اقشار برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه در شهرستان یک روحیه جهادی و بسیجی بین مسؤولین وجود دارد تصریح کرد: دشمن به دنبال جدایی مسؤولین و مردم این اما در شهرستان اتحاد مردم و مسؤولین برقرار است و از همه دستگاه ها نقدی. و تشکر می کنم و این همان تفکر بسیجی این در همه آحاد مردم و مسؤولین وجود دارد.
فرمانده سپاه شاهرود با تقدیر از مطبوعات و رسانه ها در آگاه‌سازی مردم اظهار کرد: شما اصحاب رسانه در خط مقدم جبهه جنگ نرم حضور دارید و ما از شما تشکر داریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها