نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: بسیج با تقویت بنیان های معنوی جوانان رادر برابر هجمه های غرب مصون نگه داشته است بسیج در تمام فعالیت ها درصدد بود تا روحیه سلحشوری و مبارزه با استکبار را در آنان ایجاد کند.
کد خبر: ۹۰۷۹۶۹۰
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵

محمد اسماعیل کوثری نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: نیروی مقاومت بسیج ، گرچه وظایف و رسالت های متعددی را بر دوش می کشد امااز این اقدام و شبیخون استکبار جهانی نیز غافل نمانده است این در حالی است که بسیج در طرح های فرهنگی و هنری و اشتغالزایی مختلف را بکار بسته است.

وی با بیان اینکه بسیج با تقویت بنیان های معنوی جوانان رادر برابر هجمه های غرب مصون نگه داشته است افزود: بسیج برای آنکه بتواند گام های فرهنگی خود را محکم و استوار تر سازد توانسته با برنامه ریزی های مختلف اقدامات فرهنگی و کارآفرینی خود را مرتفع کند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در خاتمه خاطرنشان کرد: باید اثر بخشی اقدامات بسیج در حیطه پر اهمیت تهاجم فرهنگی مطرح شود ، بسیج در تمام این فعالیت ها درصدد آن بود تا ارزش های دینی را در جوانان تقویت کند و روحیه سلحشوری و مبارزه با استکبار را در آنان ایجاد کند.

ارسال نظرات