معاون سیاسی بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران بزرگ:

امروز در دهه چهارم انقلاب، "بسیج" مرزهای جغرافیایی را درنوردیده

بسیج دانشگاه الزهرا که مزّین به نام حضرت زهراست، باید کانون ترویج و تبیین عظمت زن در عصر حاضر بر اساس شاخص‌های انقلاب اسلامی باشد.
کد خبر: ۹۰۷۹۷۰۴
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳

امروز در دهه چهارم انقلاب،

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، دکتر روح الله سلگی در جلسه معارفه مسئول بسیج اساتید دانشگاه الزهرا  گفت: امام تاکید بر بسط بسیج داشتند امروز در دهه چهارم انقلاب، "بسیج" مرزهای جغرافیایی را درنوردیده و به پدیده ای در جهان اسلام تبدیل شده و به ملجا مستضعفان تبدیل شده امروز حشدالشعبی ، فاطمیون و حزب الله لبنان خواب سردمداران استکبار را به کابوسی تبدیل کرده.

ایشان در ادامه به لزوم تفکر و مقایسه دیدگاه ابزاری و جنسی غرب به  زن و در مقابل دیدگاه اسلام به نقش والای زن و نقش حضرت زینب (س)  در کربلا و  شعار "کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود" ، اشاره نمود.

 معاون سیاسی بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران بزرگ افزود: زن در مکتب ما جریان ساز و محور تحولات بزرگ است و بسیج دانشگاه الزهرا که مزّین به نام حضرت زهراست، باید کانون ترویج و تبیین عظمت زن در عصر حاضر بر اساس شاخص‌های انقلاب اسلامی باشد.

در این مراسم که  با حضور رئیس دانشگاه الزهرا و رئیس سازمان بسیج تهران بزرگ تشکیل گردید ، ضمن تقدیر از زحمات دکتر قهرمانی قاجاردر دوره مسئولیت ،  حکم  مسئولیت دکتر ملوک خادمی با امضای دکتر مجتبی زارعی رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها، مراکز عالی و پژوهشی کشور، به ایشان اهدا گردید. 

ارسال نظرات