خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مرند در نشست خبری خود با اصحاب رسانه شهرستان، روحیه ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن و نظام استکبار جهانی را از بارزترین خصیصه های شجره طیبه بسیج عنوان و بیان کرد: بسیج در همه عرصه ها پیشتاز بوده و این خود یک الگوی کامل برای همه است.
کد خبر: ۹۰۷۹۷۱۶
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جواد قهرمانزاده گفت: بسيج با سرنوشت انقلاب سر و كار دارد و با گسترش و استحكام آن مي توان اطمينان يافت كه هيچ قدرتي در دنيا قادر نخواهد بود كه كوچكترين چشم زخمي به كشور و انقلاب وارد كند.

وی در ادامه افزود: انقلاب اسلامي ايران با الهام گرفتن از اسلام ناب محمد(ص) از نخستين روزهاي پس از پيروزي انقلاب با توطئه هاي گسترده و سازمان يافته دشمنان روبرو شد و الان هم روز به روز توطئه هاي به مراتب پيچيده تري براي نابودي اين انقلاب توسط استكبار جهاني طراحي مي شود.

قهرمانزاده اضافه کرد: براي خنثي سازي اين توطئه ها همان طوري كه رهبر فرزانه انقلاب فرمودند جز بسيج نيروهاي مردمي هيچ راه علاجي وجود ندارد.

وی تاکید کرد: شجاعت ها و روحيه حسين گونه مقام معظم رهبري همواره موجب حركت و جوشش روح توفندگي و خروش و عزم و اراده راسخ بسيجيان عزيز در حفظ انقلاب و حراست از دستاوردهاي انقلاب تا مرز شهادت و به عنوان يك عامل بازدارنده براي دشمنان قسم خورده انقلاب مي شود همان طوري كه فرمودند؛ «اگر تجربه تلخي براي ملت پيش آيد بنده نيز لباس رزم مي پوشم و آماده فداكاري مي شوم و این روحیه باید در تمامی اعصار حفظ و تقویت شود».

قهرمانزاده در پایان از اجرای بیش از 225 برنامه متنوع در هفته مبارک بسیج توسط این سپاه در سطح پایگاه ها و حوزه خبر داد و گفت: از بین این برنامه 60 برنامه شاخص بوده و در سطح شهرستان اجرا می شود.

ارسال نظرات