امام جمعه میانه در جمع کارکنان و بسیجیان این شهرستان، داشتن ایمان و اعتقاد راسخ را عامل کسب قدرتی خارق العاده دانست و گفت: بسیج مسلح به این قدرت الهی است.
کد خبر: ۹۰۷۹۷۱۸
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالله محمدی فلسفه وجودی بسیج را مبارزه با استکبار و استضغاف عنوان کرد و گفت: امروز در جهان اسلام و حتی در بین غیرمسلمانان آزادیخواه، این روحیه و تفکر بسیج ریشه دوانیده است و وجود سپاه قدس موجب بسط بسیج مستضعفان در جهان گردیده است.

  وی اظهار کرد: تمامی حکومت های فاسق عربی و استکبار پشت سر داعش و داعشیان ایستاده بودند اما جنبش های مردمی منطقه با تفکرات بسیج مستضعفان توانستند در برابر آنان به خوبی مقاومت کنند.

   حجت الاسلام محمدی بیان کرد: صبر و استقامت، راستی و صداقت، و ولایت مداری از مولفه های شاخص بسیج است که پیروزی های متعدد داخلی همچون مقابله با تجاوزگران و فتنه ها و پیروزی های خارجی همچون غلبه بر داعش و امثال آنها را برایش فراهم کرده است.

بسیج مسلح به قدرت ایمان و اعتقاد به خداست

 وی بر لزوم تقویت بنیه و ریشه های اعتقادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی سازمان بسیج و بسیجیان تاکید کرد و افزود: اگر از بسیج به قدر کافی پشتیبانی شود، اجرای امورات کشور و مقابله با زیاده خواهی های دشمنان به راحتی امکان پذیر خواهد بود لذا باید بر استحکام مادی و معنوی پایگاه ها و بسیجیان بیاندیشیم.

   به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج ده ها نفر از کارکنان سپاه و بسیجیان شاخص شهرستان با امام جمعه میانه دیدار کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها