فرمانده بسیج اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز :
فرمانده بسیج اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: هفته بسيج، بزرگداشت جان‌فشانى‌هايى است كه براى سربلندى اين سرزمين صورت گرفته است.
کد خبر: ۹۰۷۹۷۲۲
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، مصطفی رمضانی با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران، تبریک هفته وحدت میلاد باسعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق علیه‌السلام و بزرگداشت هفته بسیج گفت: هفته بسيج، بزرگداشت جان‌فشانى‌هايى است كه براى سربلندى اين سرزمين صورت گرفته است.

 هفته بسيج، بزرگداشت جان‌فشانى‌هايى است كه براى سربلندى اين سرزمين صورت گرفته است

وی افزود: شركت پرشور در جنگ تحميلى، نمونه برجسته‌اى از حضور موفق بسيج درصحنه امنيت ملى بوده است.

رمضانی در ادامه هفته بسیج را یادآور مقاومت شهدا مقاومت مقابل تجاوز سلطه گران دانست و گفت: بزرگداشت هفته‌ی بسیج فرصتی مغتنم در راستای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطر شهیدان والامقام و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

فرمانده پایگاه امام خمینی (ره) افزود: بسیج شجره‌ی طیبه و محور توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در کشور است و باید بتواند به‌درستی میراث ایثارگران و تفکر بسیجی را به نسل جوان و آینده انتقال دهد.

رمضانی در پایان با تأکید بر اینکه بسیجیان و خادمان شهدا مانند همیشه در تمامی لحظه‌ها گوش‌به‌فرمان ولایت‌فقیه امام خامنه‌ای عزیز هستند تا از دستاوردهای شهدا و ایثارگران دفاع کنند خاطرنشان ساخت: شهدا و ایثارگران با شجاعت و تفکر بسیجی به آرمان امام خود لبیک گفته و مخلصانه از میهن و انقلاب خود دفاع کردند، امروز پاسداری و ترویج این آرمان‌ها وظیفه‌ی قشر جوان جامعه به‌ویژه بسیجیان مخلص راه ولایت است تا راه شهدا ادامه پیدا کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها