خبرهای داغ:
ابراهیم سعیدی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه فریدونشهر گفت:اگر بسیج در کنار انقلاب حضور نداشت دشمنان، انقلاب را از هیز قدرت می‌انداختند، اما به برکت حضور بسیج این انقلاب هر روز بالنده‌تر از روز قبل به راه خود ادامه میدهد.
کد خبر: ۹۰۷۹۷۲۳
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فریدونشهر، حجت الاسلام والمسلمین شیاسی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه فریدونشهر در آستانه ایام الله هفته بسیج در گفتگویی با خبرگزاری بسیج به تشریح اهمیت وجود بسیج و نقش آن در جامعه امروز پرداخت.

نمایندگی ولی فقیه در ناحیه فریدونشهر در ابتدا ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت ، همچنین هفته بسیج را خدمت همه مسلمین و خدمتگزاران نظام اسلامی و آحاد بسیجیان تبریک گفت.

وی در ادامه به تبیین اهمیت بسیج در نظام اسلامی پرداخت و با اشاره به سالروز تشکیل بسیج به فرمان امام راحل (ره) ، تشکیل بسیج را از امدادهای غیبی خداوند متعال به نظام اسلامی دانست و افزود : اقتدار وعزت انقلاب اسلامی به برکت حضور بسیج است ، اگر بسیج در کنار انقلاب حضور نداشت چه بسا دشمنان این انقلاب را از حیز قدرت می انداختند. اما به برکت حضور بسیج این انقلاب هر روز بالنده تر از روز قبل به راه خود ادامه میدهد.

وی در گوشه ای دیگر از سخنان خود خاطر نشان کرد : به برکت انقلاب اسلامی قدرتی مردمی در قالب بسیج کشف شد که در هیچ جای دنیا نظیر آن را نمی توان پیدا کرد. این نیروی دلسوز ، مخلص ، متعهد و کارآمد همواره در حوادث و فتنه های مختلف پشتیبان انقلاب بوده است.

حجت الاسلام شیاسی گریزی هم به نقشه های شوم های دشمنان زد و گفت : توطئه هایی صورت گرفت تا بسیج را از پا در بیاورند اما دشمن با تمام قدرت نظامی ، اقتصادی و رسانه ای خود – به حول و قوه الهی -  نتوانست این کار را انجام دهد.

ایشان در پایان گفت : ما هم امروز در قبال بسیج وظایفی داریم از جمله اینکه نگذاریم بنیه اعتقادی بسیج سست شود و هر طور می توانیم در تقویت این نیروی جهاد گر بکوشیم و همواره به خود ببالیم که خداوند این لباس لیاقت و توفیق خدمت گذاری در قالب بسیج را به ما عطا کرده است چرا که ما هرچه داریم از عزت و اقتدار و پیشرفت و... همه به برکت بسیج و تحت ولایت امام و رهبری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها