مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان شرقی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک هفته بسیج، با بیان اینکه بسیجیان شایسته عنوان بسیجی هستند، اظهارداشت: فضای رسانه ای امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند شکل گیری جبهه رسانه ای است.
کد خبر: ۹۰۷۹۷۳۷
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹

فضای رسانه ای امروز نیازمند جبهه رسانه ای است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مرتضی صفری افزود: با شکل گیری جبهه رسانه ای استان می توان نهضت مطالبه گری به حق و واقعی مردم را جریان سازی کرد چراکه با گذشت دهه ها از انقلاب هنوز مردم تفاوت و خدمات های صورت گرفته را احساس نمی کنند و بر همین اساس مطالبات غیرواقعی افزایش یافته است.

وی با انتقاد از نداشتن تعامل را بین رسانه ها از بزرگترین مشکل ها خواند و گفت: امروز خبرنگاران به عنوان سربازان خط مقدم در مقابل دشمنی کاملا هوشمند و دارای برنامه روبرو هستند، دشمنی که دارای جبهه واحد در همان تفکر غلط خود هستند در حالی که رسانه های ما از آن بی بهره اند.

صفری تاکید کرد: باید در جریان سازی های رسانه ای مراقب بود تا اولویت ها در ذهن مردم تغییر نیابد چراکه دشمن تلاش دارد در این صورت به اهداف تعیین کننده خود در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب برسد.

مدیرکل صدا و سیمای استان یادآور شد: ایران به عنوان ابرقدرت منطقه ای است و در غرب آسیا بدون نظر جمهوری اسلامی تصمیمی گرفته نمی شود و همین قدرت بازدارندگی است که دشمن جرات حمله نظامی را ندارد ولی تلاش می کند با جنگ نرم و رسانه ای مانع برگزاری جشن های 40ساله انقلاب شود.

صفری ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی در حوزه های مختلف توفیقات زیادی داشته است و نمی توان از آن چشم پوشی کرد ولی دشمن امروز با طراحی های مختلف درصدد ضربه زدن از طریق اقتصاد و معیشت مردم است تا با ایجاد نارضایتی و شکاف بین مردم و حاکمیت بتواند به اهداف خود برسد.

وی اضافه کرد: در 40سال گذشته نظام جمهوری اسلامی روزی بدون دشمن نبوده است و در طول این سال ها فقط شیوه دشمنی اش را تغییر داده است و امروز تلاش دارد با مانع شدن از سالگرد چهلمین سال انقلاب از تببین عملکرد و موفقیت های نظام جلوگیری کند.

 فضای رسانه ای امروز نیازمند جبهه رسانه ای است

ضفری افزود: متاسفانه برخی از مسولان نیز متوجه شرایط نیستند و به جای اتحاد در حال اختلاف و تضعیف همدیگر و بی تدبیری در مسئولیت های خود هستند.

مدیرکل صدا و سیمای استان خاطرنشان کرد: دشمن در این شرایط در حال گیری از طریق خود ماست بنابراین رسانه ها در این برهه می توانند با تبیین دستاوردهای نظام و مطالبه گری به حق و واقعی نقش آفرینی کنند و قطعا این امر نیازمند تعامل و هم افزایی و اتحاد است.

صفری در بخش دیگر سخنان خود به تولید ۱۰ مستند با محوریت دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: مستند آیت‌الله شهید مدنی(امین امام مردم)،  مستند شهید قاضی(خمینی آذربایجان)، مستند اسفندیار قره‌باغی(صدای انقلاب)، مستند شیخ کریم ارسلانی از شخصیت‌های انقلابی استان، مستند محمدحسین عبد یزدانی از مبارزان نهضت اسلامی، مستند حجت‌الاسلام انزابی از یاران صدیق امام خمینی(ره)، مستند آیت‌الله انگجی و فرزندش، مستند نفوذ، کارنامه انقلاب با محوریت روستای بنیس و تراکتورسازی همچنین مستند حماسه یک شهر از جمله مستندهای تهیه‌ شده شبکه استانی سهند است.

وی همچنین از تولید سریال جلال در خصوص انقلاب در 15 قسمت و همچنین روزهای بی قراری در 30قسمت خبر داد و گفت: این سریال ها همزمان با دهه فجر از شبکه های رسانه ملی پخش می شود.

صفری، 14مستند فاخر در رابطه با سرداران شهید استان و هشت مستند شهدای مدافع حرم و تولید برنامه های مختلف رادیویی و برون مرزی و 2 پژوهش در موضوع های توسعه استان در بخش های مختلف و نقش آذربایجان در پیروزی انقلاب را به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب از دیگر تولیدات صدا و سیمای استان برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها