خبرهای داغ:
سرهنگ طاهرخانی گفت: بسیج فرد نیست بسیج یک تفکر است. این خصوصیات و منش در عملکرد هر شخصی که وجود داشته باشد، آن شخص یک بسیجی است. بسیجی به پرونده و لباس نیست و هر عملی که موجب رضای خدا و مردم باشد عملی بسیجی است
کد خبر: ۹۰۷۹۷۸۳
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، نشست خبری مطبوعاتی فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز با محوریت هفته بسیج و با حضور اصحاب رسانه صبح امروز با حضور اصحاب رسانه در سالن جلسات سپاه امام رضا(ع) برگزار شد.

سرهنگ اسماعیل طاهرخانی ضمن اشاره به جایگاه رسانه ها در انعکاس اخبار جامعه بیان کرد: اصحاب رسانه بعنوان فرماندهان در عرصه جنگ نرم فعالیت کرده و اخبار موجود را به جامعه منعکس می کنند.

وی گفت: بسیج فرد نیست بسیج یک تفکر است. این خصوصیات و منش در عملکرد هر شخصی که وجود داشته باشد، آن شخص یک بسیجی است. بسیجی به پرونده و لباس نیست و هر عملی که موجب رضای خدا و مردم باشد عملی بسیجی است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز، اظهار کرد: بسیج در هر عرصه ای که نظام و مردم به منش و تفکر بسیجی نیاز داشته باشند حضور دارد.

سرهنگ طاهرخانی عنوان کرد: در همین راستا در هفته بسیج برنامه های مختلفی در سطح شهرستان با کمک حوزه و پایگاههای بسیج طراحی و اجرا شده که این برنامه ها با بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه در چهار محور فرهنگی ورزشی، خدماتی اجتماعی، دفاعی و امنیتی و سیاسی می باشد.

وی افزود: یکی از برنامه ها بحث خدماتی است. اردوهای جهادی شامل ۱۵ گروه در هفته بسیج در مناطق محروم جهت ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی حضور می یابند‌. همچنین ارائه خدمات پزشکی در مساجد جهت خدمات رسانی به نمازگزاران در کل شهرستان البرز از دیگر برنامه های این ناحیه می باشد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز تصریح کرد: در بحث دفاعی امنیتی، گشتهای محله محور که در طول سال مستمرا انجام می شود در هفته بسیج نیز همه پایگاههای مقاومت بسیج، گشت محله محور برای امنیت جامعه خواهند داشت.

سرهنگ طاهرخانی اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه های ناحیه امام رضا(ع) عطر افشانی مزار شهدا می باشد که توسط حوزه ها و پایگاههای مقاومت انجام می شود. همچنین حضور حلقه های صالحین در نمازجمعه در مصلاهای نمازجمعه و سخنرانی قبل از نماز جمعه توسط فرمانده از دیگر برنامه می باشد.

وی یادآور شد: برنامه بعدی بحث حمایت از مردم یمن است که بعد از برگزاری نماز جمعه، راهپیمایی با همین منظور برگزار می شود. همچنین نشست های بصیرتی به منظور تبیین اهداف دشمن در ایجاد روحیه بی اعتمادی به نظام، برگزار می شود.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز خاطرنشان کرد:  مهمترین برنامه حماسه حضور در پنج آذر با تجمع پنج هزار نفری بسیجیان در الوند می باشد تا با این حضور، قدرت حضور مردم را به دشمنان نشان دهیم و در همان روز دفتر بسیج رسانه شهرستان البرز نیز افتتاح خواهد شد.

سرهنگ طاهرخانی افزود: دشمن در تلاش است با سیاه نمایی مشکلات، مردم را از نظام‌ ناامید کند و سپاه عملکرد چهل ساله نظام را برای مردم تشریح کند و هر کسی که نگاه خدمت به مردم را داشته باشد بسیجی است و ولایت ملاک اصلی بسیج است و همه مردم انقلابی هستند اما این انقلابی بودن رتبه بندی دارد. 

وی گفت: بر اساس رهنمود سال با توجه به لطمه هایی که از تحریم ها به بنگاههای اقتصادی وارد می شود، سپاه ناحیه امام رضا(ع) از این واحدها بازدید کرده تا بتوانیم بخشی از مشکلات این واحدها را برطرف نماییم.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها