خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بهار خبر داد

برگزاری بیش از ۷۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج در بهار

فرمانده سپاه ناحیه بهار از برگزاری بیش از ۷۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۹۷۹۲
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹

برگزاری بیش از ۷۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج در بهاربه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، سرهنگ سیدجواد حسینی در نشست خبری هفته بسیج با حضور خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت هفته بسیج بیش از ۷۰ عنوان برنامه در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان بهار برگزار می‌شود.

وی افزود: مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج دیدار نخبگان بسیجی با امام جمعه، همایش فرماندهان واحدهای دانش آموزی، برگزاری نشست بصیرتی با موضوع نقش مادران در اقتصاد خانواده و اقتصاد مقاومتی است.

فرمانده سپاه ناحیه بهار تصریح کرد: افتتاحیه مسابقات فوتسال بین پایگاهی، دیدار با خانواده شهدا، همایش فرماندهان پایگاه‌های ادارات، کارگری و اصناف و اعزام تیم پزشکی برای ویزیت و معاینه رایگان به مناطق محروم نیز از دیگر برنامه‌ها است.

وی ادامه داد: همچنین از برنامه‌های این هفته می‌توان به عطرافشانی گلزار شهدای شهرستان بهار، تجلیل از خیرین و بسیجیان و نخبگان، حضور بسیجیان در نماز جمعه و برگزاری میقات صالحین اشاره کرد.

حسینی با اشاره به برگزاری برنامه آبروی محله عنوان کرد: به مناسبت این ایام کرسی آزاد اندیشی با موضوعات مختلف به ویژه ولایت فقیه، تدوین و انتشار دستاوردهای بسیج در فضای مجازی و نمایشگاه اقتصاد مقاومتی نیز برگزار می‌شود.

وی ابراز داشت: در هفته بسیج مهم‌ترین و محوری ترین برنامه حضور  حماسی بسیجیان در پنجم آذر ماه در همایش بزرگ بسیجیان خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار