خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان خبر داد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان گفت : ۷۲ عنوان برنامه متنوع در هفته بسیج در این شهرستان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۰۷۹۷۹۴
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲

سرهنگ پاسدار امانتی امروز در جمع خبرنگاران با تبریک تقارن هفته وحدت و بسیج افزود: در آستانه برگزاری اجلاسیه کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید استان خراسان جنوبی، به مناسبت سی و نهمین سالروز تاسیس بسیج، در طول هفته بسیج ۷۲برنامه با رویکردهای فرهنگی ، ورزشی، اجتماعی و خدمات رسانی اجرا خواهد شد.

وی اظهار داشت: هفته بسیج از ۲۹ آبان تا ۵آذر و با شعار «بسیج مظهر، ایستادگی، پیشرفت، وحدت وخدمت»برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان گفت: طرح اعتلای بسیج درقالب خدمت‌رسانی به مردم ،گشت های محله محور،کاهش آسیب های اجتماعی، اتصال مسجد و پایگاههای بسیج و خادمین مسجد و محله باهدف آماده سازی و پاکسازی مساجد، دیدار با ائمه جمعه، دیدار با خانواده شهدا با هدف اطلاع رسانی با موضوع کنگره شهدا و سرکشی از خانواده شهدا، غبارروبی و عطر افشانی و گلزار شهدا، برگزاری اردوهای جهادی یک روزه پزشکی و محرومیت زدایی و برگزاری مسابقات ورزشی، ازجمله برنامه هفته بسیج است.

وی برگزاری همایش اقتدار بسیجیان، نشست بصیرتی، مسابقه فرهنگی، دیدار با خانواده بسیجیان متوفی و تجلیل از پیشکسوتان نمونه از دیگر برنامه های هفته بسیج ذکر کرد.

امانتی با تاکید بر این که هدف ما در بسیج کار برای مردم است افزود : به دنبال این هستیم تا نقش مردم در اجرای برنامه ها برجسته شود و در هفته بسیج این موضوع از اهمیت و اولویت بسزایی برخوردار است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان برنامه محوری هفته بسیج را تجمع بسیجیان در مرکز شهرستان سرایان ذکر کرد.

وی در پایان از اطلاع رسانی خبرنگاران تقدیر کرد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها