خبرهای داغ:
سردار معروفی در جشنواره ی برترین های ستارگان مسجد و محراب :
سردار معروفی گفت:شعار حسین بن علی(ع) که فرموده اند زیر بار ظلم نروید نشان می دهد سید و سرور سالار شهیدان متعلق به تمام دنیا بوده و این شعار ایشان برای تمام بشریت است.
کد خبر: ۹۰۷۹۸۰۶
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سردار معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان در جشنواره ی برترین های ستارگان مسجد و محراب که با حضور اعضای هیئت امنا مساجد و فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج سراسر استان در حسینیه غدیر سپاه نینوا برگزار شد گفت:شعار حسین بن علی(ع) که فرموده اند زیر بار ظلم نروید نشان می دهد سید و سرور سالار شهیدان متعلق به تمام دنیا بوده و این شعار ایشان برای تمام بشریت است.

وی افزود: امام حسین(ع) بقای اسلام است و مسجئ و محراب و منبر بقای انقلاب هستند و به همین خاطر است که امام(ره) فرمودند مسجد سنگر است و این سنگر ها را خالی نکنید.

معروفی در ادامه تصریح کرد: زیبایی مسجد وامام جامعت در بیان احکام الهی است مخصوصا در حال حاضر که ما احکام ثانویه ی بسیاری در مسائل تربیتی ، ازدواج ، اجتماع و سیاست و... داریم.

فرمانده سپاه نینوا خاطر نشان کرد: وظایف ما برای فعال کردن مساجد این است که روحانیون حاضر در مساجد اهل تسامح و تعامل و جوان گرا باشند یعنی درک و فهم شناخت از جوان را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه پایگاه بسیج و امام جماعت باید یک دل و یک صدا و هماهنگ با حرکت کنند اظهار داشت: اعضای هیئت امناء مساجد را از جوانان انتخاب نمایید تا در مساجد جوان گرایی رشد و نمو پیدا کند و حضور حداکثری جوانان را در مسجد شاهد باشیم.

معروفی در پایان خطاب به روحانیون و طلبه هایی که برای تحصیل به قم سفر می کنند متذکر شد: دستور دین و قرآن بر این است و که اگر در راه تحصیل و علم به حد کمال رسیدید و دروس دینی را به درستی درک کردید برای ادای تکلیف و دین خود به مسجد و محل خود بازگردید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها