یکی از رزمندگان بسیجی دوران دفاع مقدس گفت: جنازه پسر عمه شهیدم را 9 کیلومتر بردوش خود حمل کردم تا به جاده رساندم .
کد خبر: ۹۰۷۹۸۱۷
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج با رزمنده بسیجی نورمحمد فتاحی از روستا های تابعه شهرستان لردگان گفتگویی کردیم که تقدیم حضور شما مخاطبان عزیز می شود.

این رزمنده بسیجی گفت: در سال 48 در خانواه ای مذهبی در روستای باغ انار میلاس متولد شدم و با توجه به وضعیت زندگی عشایری پدرم بیشتر اوقات در حال دامداری و کشاورزی بودیم و زمانی که صدام به ایران حمله کرد، با لبیک به فرمان امام راحل به جبهه های جنگ رفتم.

فتاحی افزود: اولین حضورم در جبهه های جنگ در تاریخ 12/آبان ماه /65 به همراه کاروان پیاده شهرستان لردگان در سن 17 سالگی بود .در تاریخ دوران دفاع مقدس حرکت کاروان پیاده بی نظیر بود و از نظر روانی تاثیرات منفی زیادی بر دشمن داشت.

این رزمنده دفاع مقدس ادامه داد: 27 ماه در جبهه های حق علیه باطل حضور داشتم که در عملیات های کربلای 5 ، مرصاد ، درگیری های کردستان شرکت کرده و دو بار در عملیات های مرصاد و کربلای 5 دچار مجروحیت شدم.

این جانباز 25 در صد با اشاره به فرمان رهبر انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: وقتی که رهبری عزیز فرمودند که نباید چشم ما به بیگانگان باشد، با تلاش های زیاد طرح  کشت زعفران در زمینی به مساحت 1.5 هکتار را آغاز کردم و به حول و قوه الهی امسال موفق شدم در اولین برداشت 500 گرم زعفران خالص برداشت نمایم.

فتاحی با اشاره به خاطرات دوران دفاع مقدس گفت: در سال 67 در یکی از درگیری های نیروهای انقلاب با کوموله دموکرات 9 نفر از سربازان اسلام به شهادت رسیدند که یکی از آنها پسر عمه بنده به نام شهید داوود فتاحی بودند که 9 کیلومتر این شهید را بردوش خود حمل کردم تا به جاده رساندم .

بسیجی نورمحمد فتاحی فرزند ولی ساکن روستای باغ انار از توابع شهرستان لردگان می باشد که دارای  2 فرزند پسر و یک فرزند دختر هستند و فرزندان وی در مدارس نمونه شهرستان مشغول تحصیل می باشند.

این بسیجی در پایان تأکید کرد: هر لحظه فرمان حضرت آقا برای حضور در میدان نبرد با دشمنان انقلاب اسلامی باشد، برای جان فشانی حاضرم.

 

ارسال نظرات