جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران:
خبرگزاری بسیج: جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران از اجرای 540 عنوان برنامه با محورهای اقتصادی، اجتماعی، امنیتی و فرهنگی در هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۹۸۳۲
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۹

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین و هفته بسیج، سرهنگ علیرضا حیدرنیا در نشست خبری با اصحاب رسانه به تشریح برنامه های هفته بسیج از 28 آبان تا پنجم آذر در سطح استان تهران خبر داد و گفت: اولین روز هفته بسیج با تجدید میثاق اقشار مختلف بسیج کارگری، بازاریان، کارمندان، عشایر، پزشکان، مهندسان و ... با آرمانهای امام راحل و شهدای گرانقدر در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی برگزار می شود.

وی افزود: میزبانی پایگاه های مقاومت بسیج از ائمه جماعات در قالب طرح مرات، ارائه خدمات پزشکی رایگان در مساجد، اعزام 40 تیم پزشکی به مناطق محروم، غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده های شهدا، برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در پایگاه های بسیج، اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی از جمله افتتاح صنایع کوچک در روستاها، افتتاح خانه های مددجویان و برگزاری مسابقات نوآوری از جمله  برنامه ها هفته بسیج در سطح استان است.

حیدرنیا گفتمان امسال بسیح را موضوع 40 سالگی انقلاب اعلام کرد و افزود: برگزاری نشست های روشنگری با موضوع دستاوردهای بسیج در طی 40 سال انقلاب به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اعزام کاروان راهیان نور، گفت: از 6 هزار سهمیه استان تهران بیش از 1700 نفر از خواهران در هفته بسیج به اردوی راهیان نور اعزام می شوند و برادران نیز بعد از فصل امتحانات اعزام خواهند شد.

 

ارسال نظرات