سرهنگ حسن فیضیان،فرمانده سپاه ناحیه لنگرود در گفتگو با خبرگزاری بسیج شهرستان لنگرود اعلام کرد: امسال شعار هفته بسیج با عنوان ایستادگی،پیشرفت،وحدت و خدمت می باشد.
کد خبر: ۹۰۷۹۸۳۷
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج از لنگرود،سرهنگ حسن فیضیان فرمانده سپاه ناحیه لنگرود در نشست خبری به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج گفت: بسیج در کلام بزرگانی مانند امام راحل مصداق کامل ایثارگری و خلوص و ایثار است و همچنین مقام معظم رهبری می فرمایند: بسیج جمع فداکارانی از مردم است برای مردم لذا این بیانات نشان دهنده این است که خالص ترین مردم در بسیج می باشند.
سرهنگ فیضیان در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام برنامه های هفته بسیج در سطح شهرستان لنگرود گفتند: امسال بیش از 60 برنامه در سطح شهرستان لنگرود و در سطح ناحیه و حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج پیش بینی شده است.وی به اهم برنامه های  هفته بسیج اشاره کرد و گفت: دیدار با ائمه جمعه محترم شهرستان لنگرود،سرکشی از خانواده های شهدا،برگزاری یادواره ها شهدا، فعل سازی مساجد شهرستان و اجرای برنامه های بسیج در مساجد با رویکرد مسجد محوری، خدمت رسانی با مناطق محروم و روستاها در قالب اردوهای جهادی،تکمیل 5 مسکن ویژه محرومین و اجرای پروژه ساخت 35 مسکن دیگر ویژه نیازمندان، اعطای وام های اشتغال زایی،برگزاری رزمایش گردانهای امام حسین(ع)در استان،ویزیت رایگان و... از جمله برنامه های این هفته می باشد.

انتهای پیام

ارسال نظرات