خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه سمنان از اجرای بیش از ۸۵ عنوان برنامه در هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۹۸۴۹
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرگرد پاسدار محمد امامی فرمانده سپاه ناحیه سمنان در مصاحبه با این خبرگزاری ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج از اجرای بیش از ۸۵ عنوان برنامه در سطح پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج در سراسر شهرستان سمنان خبر داد و گفت:هفته بسیج امسال با شعار بسیج مظهر ایستادگی،پیشرفت ،وحدت و خدمت شروع به کار می کند و با برنامه هایی متنوع به استقبال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران خواهیم رفت.
امامی افزود:بسیج به عنوان مهمترین دستاورد این چهل سال عمر انقلاب اسلامی است.و جبهه و سنگری است که از تمامی قشرها در آن فعالیت دارند.
وی ادامه داد:در برنامه های بسیج نقش آفرینی بسیجیان بسیار مهم است و در طول این هفته نیز برنامه ها باید با محوریت و نقش آفرینی بسیجیان و با هدف اثر گذاری هر چه بیشتر در سطح جامعه انجام گیرد.
فرمانده سپاه ناحیه سمنان همچنین گفت:دیدار ستاد هفته بسیج با آیت الله شاهچراغی ،نشست های بصیرتی و روشنگری ،برگزاری اردوهای جهادی و همچنین دیدار مدیران هشت محله اسلامی شهرستان سمنان با آیت الله شاهچراغی و تجمع روز ۵ آذر روز تشکیل بسیج مستضعفین با حضور آحاد بسیجیان سمنانی به عنوان همایش اقتدار بسیج از جمله برنامه های شاخص هفته بسیج در شهرستان سمنان می باشد که با قوت توسط بسیجیان اجرا خواهد شد.تا نقش بسیج را در جامعه تبیین کنیم و با شاخص کردن چهل سالگی انقلاب اسلامی و با تبیین دستاورد های انقلاب اسلامی در این چهل سال برای عموم مردم ایران و جهان چهل سالگی انقلاب اسلامی را جشن بگیریم.
امامی همچنین از شروع اعزام های راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی جنوب کشور در این هفته خبر داد و گفت:کاروان اول از شهرستان سمنان در روز پنجشنبه با اعزام بیش از ۳۰۰ نفر از دانش آموزان دختر شهرستان سمنان انجام و آغاز می گردد. و در طول ۴ روز از یادمان های فتح المبین ، شلمچه، طلائیه ،هویزه و اروند دیدن می کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها