خبرهای داغ:
در طلیعه هفته مبارک بسیج، همایش مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج خمینی شهر با موضوع " ریزش ها و رویش ها " برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۷۹۸۸۸
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر، در این مراسم که با حضور مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی منتخب بسیج آن رده برگزار شد، شکیب؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خمینی شهر به ایراد سخن پرداخت.

شکیب ضمن تبریک هفته بسیج و میلاد با سعادت پیامبر اعظم صلوات الله علیه و آله و هفته وحدت اظهار داشت: ماموریت و مسئولیت ما به عنوان مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی، روشنگری و تقویت اعتقادی متربیان و مخاطبین خود در سطح جامعه است تا در این فضای مسموم شبهات رسانه ای دچار حیرت و گمراهی نشوند و لازمه این امر خطیر، مسلح کردن خود به مبانی اسلام است که در راس آن قرآن کریم و فرمایشات ائمه معصومین علیهم السلام است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خمینی شهر تاکید کرد: مطالعه و آگاهی از اندیشه های الهی مقام معظم رهبری( دام ظله العالی ) برای همگان به ویژه مربیان بسیجی به عنوان سربازان فرهنگی و تبلیغی ولایت، ضروری است که لازم است با تهیه یک سیر مطالعاتی از فرمایشات و آثار قلمی ایشان، به این مهم دست یابیم .

وی ریزش افراد از جریان انقلاب اسلامی را مثل سایر انقلاب های الهی در طول تاریخ به ویژه تاریخ اسلام، امری طبیعی و یکی از سنت های الهی بیان کرد که خداوند با ابتلائات و امتحانات خود، ایمان و استقامت افراد را محک زده و در این آزمون سخت، عده زیادی مردود می شوند و در همان زمان افراد توانمند دیگری که دارای ایمان راسخ و استوار هستند به جمع انقلابیون ملحق می شوند.

 شکیب تاکید کرد: کشتی انقلاب اسلامی با مدد و عنایت الهی و مدیریت مقام معظم رهبری ( حفظه الله تعالی ) و حضور فعال بسیجیان- آن لشکریان مخلص خدا- با همه به ظاهر عده اندک خود، به مصداق آیه شریفه 249 سوره مبارکه بقره :" قَالَ الَّذِينَ يَظُنُّونَ أَنَّهُم مُّلاَقُواللّهِ كَم مِّن فِئَةٍ قَلِيلَةٍ غَلَبَتْ فِئَةً كَثِيرَةً بِإِذْنِ اللّهِ وَاللّهُ مَعَ الصَّابِرِينَ " از تمامی امواج سهمگین این دنیای طوفان زده کفر و استکبار و جریانات خبیث نفاق داخلی تاکنون به سلامت عبور کرده و اکنون نیز در حال نزدیک شدن به عصر ظهور حضرت بقیه الله الاعظم( عج ) است که امیدوار هستیم خداوند به فضل خود ما را لایق درک و دیدار این ظهور مبارک قرار دهد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار