فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل استان لرستان (ع) گفت: نخبگان بسیجی باید برای تعمیق معنویت جامعه برنامه‌ریزی کنند و راهکار ارائه دهند.
کد خبر: ۹۰۷۹۹۱۱
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۳

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) امروز در نشست صمیمی نخبگان اقشار بسیج استان لرستان به مناسبت هفته بسیج برگزار شد گفت: دغدغه مقام معظم رهبری در مقطع سوم تحقق اهداف انقلاب، اسلامی کردن دولت است و در هیئت‌های اندیشه‌ورز اقشار بسیج باید به دنبال این باشیم قشر اسلامی شود.

وی افزود: اگر بخواهیم در مسیر ولایت حرکت کنیم و موضوع اسلامی کردن را عملی کنیم طی سه سال حتی اگر 30 درصد هم پیشرفت کنیم تحولی شگرف در این عرصه به وجود می‌آید.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل استان لرستان (ع) گفت: فرهنگ مقاومت تنها فرهنگی است که می‌تواند با تفکر لیبرالیسمی مقابله کند.

وی وجود جریان‌های فکری متعدد در کشور را فرصت و موهبتی دانست که سبب به وجود آمدن فضای رقابتی در سطح کشور می‌شود که آزادی بیان را صیانت می‌کند و باعث می‌شود دچار رکود نشویم.

سردار کشکولی افزود: به لطف انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیار بزرگی در حوزه‌های مختلف طی ۴۰ سال اخیر به‌دست‌آمده است که باید تلاش کنیم این مسیر ادامه پیداکرده و در آینده به دستاوردهای بزرگ‌تری نیز دست‌یابیم.

وی وجود اندیشه‌های مختلف در جامعه را زمینه‌ساز تلاش جوانان انقلابی برای پیشرفت و اعتلای آرمان‌های انقلاب دانست و گفت: ترویج اراده ایستادگی و مقاومت و وادار کردن دشمن عقب‌نشینی ازجمله برنامه‌هایی است که باید موردتوجه جامعه اسلامی قرار گیرد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل استان لرستان (ع) خاطرنشان کرد: فرهنگ مقاومت امروز منجر به این شده است که چهره واقعی و وحشیانه استکبار به جامعه جهانی نشان داده‌شده و همگان از سیاست‌های خبیثانه و ظلم‌های آن‌ها آگاه شوند.

وی با اشاره به اینکه نخبگان بسیجی باید برای تعمیق معنویت جامعه برنامه‌ریزی کنند و راهکار ارائه دهند. یادآور شد: از دیگر وظایف جامعه نخبگان این است که در عین مطالبه گری به حفظ وحدت در جامعه اسلامی نیز توجه داشته باشند.

سردار کشکولی در ادامه نقش تعیین‌کننده مردم در تمام عرصه‌ها را از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای بی‌شماری به همراه داشته است که باید موردتوجه قرار گیرد و لذا روشنگری این دستاوردها از سوی نخبگان می‌بایست مدنظر قرار داشته باشند.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات