فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کلات ضمن تبریک هفته وحدت و هفته بسیج بیان داشت: فرمان تشکیل بسیج مستضعفین از سوی امام خمینی (ره) در ۵ آذر سال ۵۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که ما با بزرگداشت این هفته پر خیر و با برکت، به فرمان امام راحل لبیک گفته ایم.
کد خبر: ۹۰۷۹۹۲۶
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۳
سرگرد پاسدار محمد شریف در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ افزود: یکی از معجزات انقلاب اسلامی ایران، تشکیل بسیج در بدنه جامعه بود و به تبع آن روحیه اتحاد، همگرایی و ایثار و شهادت در بین آحاد ملت ایران تداعی گردید؛ لذا در گرامیداشت هفته بسیج همانند سال‌های گذشته باید نهایت جدیت و تلاش به گار گرفته شود تا بتوان فرهنگ ایثار و شهادت و سلحشوری را در بین بسیجیان مداومت داد.

وی در پایان به برنامه‌های قابل اجرا در هفته بسیج از سوی ناحیه در شهرستان اشاره نمود و افزود: ۵۰ عنوان برنامه از جمله غبار روبی مزار شهدا، شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه، بازدید از طرح‌های اقتصاد مقاومتی، برگزاری مسابقات ورزشی، دیدار خانواده شهدا و رزمندگان و... در زمینه‌های فرهنگی، تبلیغاتی، سیاسی و... با روز شماری بسیج، فرهنگ و مسجد محوری، بسیج اقتصاد مقاومتی، بسیج اقتدار دفاعی و امنیتی، بسیج علم و فن آوری و... با همکاری سایر ادارات دولتی اجرایی و عملیاتی خواد شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها