جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: پایبندی به ارزش‌های دینی و انقلابی عاملی در جهت ماندگاری نام ورزشکاران است.
کد خبر: ۹۰۷۹۹۴۵
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار حبیب‌الله توکلی امروز در همایش تجلیل از ورزشکاران بسیجی مقام‌آور لرستانی در مسابقات المپیک و پاراالمپیک آسیایی با بیان اینکه بسیج و فرهنگ بسیجی امروز جهانی شده و اقتدار آن در منطقه کاملاً مشهود است خاطرنشان کرد: طی چهل سالی که از عمر پر برکت انقلاب می‌گذرد دشمنان بسیاری همواره سعی در خدشه واردکردن به آن بودند و از هر توطئه‌ای علیه انقلاب و آرمان‌های آن فروگذار نکردند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه هزینه عزت و اقتدار امروز انقلاب اسلامی سر شهید «حججی‌ها» و «نورخدا موسوی‌ها» بوده است، افزود: امروز علم و پرچم انقلاب به دست بسیجیان سپرده شده تا آن را در عرصه‌های مختلف و در میادین جهانی به اهتزاز درآورند.

توکلی ادامه داد: هر پرچمی به نام جمهوری اسلام ایران در هر نقطه از جهان بالا رود ضمن خشنودکردن 80 میلیون هموطن، به صورت مضاعف دل خانواده‌های معظّم شهدا را شاد و امیدوار می‌سازد.

وی پایبندی به ارزش‌های دینی و انقلابی را عاملی در جهت ماندگاری نام ورزشکاران عنوان و تصریح کرد: امروز بالارفتن پرچم ایران، شادمانی کشورهای مسلمان منطقه را در پی داشته چرا که هر حرکت ورزشی ارزشی در جهان بازتاب گسترده دارد.

 

ارسال نظرات