جنگ روانی و شایعه پراکنی، ایجاد روحیه یاس و ناامیدی، تضعیف و تخریب ولایت فقیه، بدبین کردن مردم نسبت به مسئولین و روحانیت، القاء تزلزل و بی ثباتی نظام و ایجاد اختلاف و نزاع بین مسئولین از جمله توطئه های دشمن می باشد.
کد خبر: ۹۰۷۹۹۵۷
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیلم، سرهنگ مرادی در جمع تعدادی از مسئولین  و کارمندان بسیجی ادارات دیلم با اشاره به پروژه تحقیقاتی استراتژیست کاخ سفید مبنی بر جایگزینی هدف قرار دادن مولفه‌های قدرت جمهوری اسلامی بجای فضای امنیتی و نظامی گفت: گماردن ترامپ تاجر مسلک و سودجو بعنوان ریس جمهور آمریکا در راستای این پروژه است چرا که دنبال جنگ مستقیم نیستند و می‌دانند در حوزه جنگ نظامی دستاوردی نخواهند داشت.
فرمانده ناحیه دیلم شکست اقتدار جمهوری اسلامی بعنوان مولفه قدرت را از اهداف دشمن خواند و خاطر نشان کرد: جنگ روانی و شایعه پراکنی، ایجاد روحیه یاس و ناامیدی، تضعیف و تخریب ولایت فقیه، بدبین کردن مردم نسبت به مسئولین و روحانیت، القاء تزلزل و بی ثباتی نظام و ایجاد اختلاف و نزاع بین مسئولین از جمله توطئه‌های دشمن می‌باشد.
اسلام مرادی درخطاب به مسئولین یادآوری شد: رکن رکین این نظام مردم هستند و اگر این انقلاب را منهای مردم بدانیم هویتی ندارد لذا تا جایی که ممکن است به این مردم خدمت کنیم.
او اظهار داشت: رویکرد بسیج خدمت به مردم است و در این راستا طرح اعتلاء بسیج ایجاد شده است که یکی از شاخه‌های آن رسیدگی به محرومین در قالب اعزام اردو‌های جهادی به مناطق محروم و کمک به شهروندان مستضعف بویژه مرمت ساختمان مسکونی آن‌ها بوده است.
وی گفت: برقراری گشت‌های محله محور یکی دیگر از موضوعات طرح اعتلاء بسیج در سال جاری است و در راستای ایجاد امنیت پایدار و آسایش روانی شهروندان طرح ریزی شده که قوام این طرح به همکاری خانواده‌ها و همت جوانان بستگی خواهد داشت.
ارسال نظرات