علی آزوغ
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خبر داد:
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری در کارگروه رفع موانع تولید و اشتغال شهرستان سامان گفت: مردم بدانند اشعه سایت‌های BTS هیچگونه خطری برای بدن ندارد.
کد خبر: ۹۰۷۹۹۶۳
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مرتضی بلالی در کارگروه رفع موانع تولید و اشتغال شهرستان سامان اظهار داشت: سهم تسهیلات اشتغالزایی در این شهرستان، 6.11 درصد است که نزدیک 18 میلیارد و 650 میلیون تومان می‌باشد.

وی با اشاره به اجرای پروژه‌های حوزه فناوری اطلاعات در شهرستان سامان افزود: 9 طرح تاکنون در این شهرستان ثبت و مورد بررسی قرار داده شده است که اعتبار این طرح‌ها نزدیک به یک میلیارد و 60 میلیون تومان بوده و 535 میلیون تومان تسهیلات این طرح‌ها توسط بانک‌ها پرداخت شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه طرح‌های فناوری اطلاعات می‌توانند از تسهیلات استفاده کنند، بیان کرد: شهرستان سامان ظرفیت‌های خوبی در حوزه گردشگری الکترونیکی، بوم‌گردی الکترونیکی و توسعه صادرات و فروش محصولات اینترنتی داشته باشد که با باز شدن سامانه افراد می‌توانند از تسهیلات بهره‌مند شوند.

بلالی با اشاره به زیرساخت‌های ارتباطی در شهرستان سامان خاطرنشان کرد: تمام شهرهای این شهرستان از تکنولوزی 4G استفاده می‌کنند و یکسری برنامه‌هایی هم داریم که به جای زوج سیم مسی، فیبر نوری توسعه پیدا می‌کند و این طرح از طریق وزارتخانه پیگیری می‌کنیم که اگر این طرح به نتیجه برسد 100 کیلومتر طول فیبر نوری در استان توسعه می‌یابد

وی گفت: طرح دیگری نیز داریم که روستاها می‌توانند از تکنولوژی TDLTE استفاده کنند و برنامه‌هایی در راستای توسعه سایت‌های BTS داریم اما مشکل عمده ما در این شهرستان ممانعت‌های مردم است که فکر می‌کنند سایت‌های BTS اشعه دارند و مضر هستند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در همین راستا اپراتورها در حال آگاهی بخشی هستند و مردم بدانند اشعه این سایت‌ها هیچگونه خطری برای بدن ندارد.

 

ارسال نظرات