فرمانده سپاه شهرستان کوهدشت گفت: اعزام اردوهای جهادی و برپایی یک‌روزه بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی در روستای «گل گل» توسط بسیج جامعه پزشکی شهرستان از دیگر برنامه‌های ویژه هفته بسیج در مناطق محروم است.
کد خبر: ۹۰۷۹۹۷۰
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ کرم کونانی فرمانده سپاه شهرستان کوهدشت در جمع خبرنگاران این شهرستان برنامه‌های هفته بسیج را اعلام کرد و بیان داشت: برنامه‌های هفته بسیج این شهرستان در بخش‌های مختلف فرهنگی، علمی، سیاسی، معرفتی‌‌ بصیرتی، پزشکی و ورزشی برگزار خواهد شد.

وی افزود: اعزام اردوهای جهادی و برپایی یک‌روزه بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی در روستای «گل گل» توسط بسیج جامعه پزشکی شهرستان از دیگر برنامه‌های ویژه هفته بسیج در مناطق محروم است.

فرمانده سپاه کوهدشت شکست‌ناپذیری ملت ایران در مقابل دشمنان را از برکت اسلام برشمرد و اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری این شکست‌ناپذیری را می‌توان در پیروزی این ملت بزرگ در انقلاب اسلامی و دفاع مقدّس و نیز ایستادگی در مقابل همه‌ی توطئه‌های ۴۰ سال اخیر مشاهده کرد چراکه ملت ما در مواجهه با توطئه‌ها و اقدامات مختلف دشمن، هیچ‌گاه احساس ضعف و خستگی نداشته و عقب‌نشینی نکرده است.

سرهنگ کونانی با اشاره به اینکه ملت ایران در سیزده آبان امسال با حضور تماشایی خود مشت محکم دیگری به دهان استکبار زدند، گفت: ملت عزیز و بزرگ ایران دشمن را به‌خوبی می‌‌شناسند و همواره در مسیر استکبارستیزی و دفاع از انقلاب اسلامی حضوری چشمگیر درصحنه داشته و دارند.

وی ضمن اشاره به برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان در پنجم آذر به مناسب گرامیداشت سالروز بسیج مستضعفین، عنوان داشت: دیدار با ائمه جمعه و جماعات، غبارروبی مزار مطهر شهدا، سرکشی از خانواده‌های معزز شهدا، برگزاری یادواره شهدا، همایش پیاده‌روی خانوادگی، جشنواره عکاسی، مسابقه کتاب‌خوانی، محفل انس با قرآن و … ازجمله برنامه‌های این هفته به شمار می‌رود.

ارسال نظرات