فرمانده سپاه قرچک در دیدار با خانواده شهید بهروز صداقت آلو:
خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه قرچک در دیدار خانواده شهدا با بیان اینکه خانواده معظم شهدا از روحیه بالایی برخوردارند، گفت: هدف از دیدار خانواده های شهدا ارج نهادن ایثارگری های آنان است.
کد خبر: ۹۰۷۹۹۷۱
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ علی اصغر شهیری فرمانده سپاه شهرستان قرچک امشب به همراه جمعی از بسیجیان با خانواده شهید بهروز صداقت آلو دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار با بیان اینکه خانواده معظم شهدا از روحیه بالایی برخوردارند، گفت: هدف از دیدار خانواده های شهدا ارج نهادن ایثارگری های آنان است و این دیدار باعث ایجاد روحیه برای ما می شود.

وی با ابراز اینکه شهدا امروز بهترین الگوی برای ما هستند، تصریح کرد: با بهره گیری از نصایح خانواده شهدا و الگوگیری از سیره شهدا، بهتر می توان امور را پیش برد.

وی در پایان با بیان اینکه تکریم خانواده شهدا توفیقی است برای ما، افزود: بر خود واجب می دانیم که راه شهدا را ادامه داده و اهداف ایشان را دنبال کنیم.

گفتنی است شهید صداقت متولد سال 1345 است که بعد از گذشت 20 بهار از زندگی به هنگام خدمت مقدس سربازی در ارتش جمهوری اسلامی سال 1365 در منطقه پیرانشهر به مقام شهادت نائل گشت.

 

 

ارسال نظرات