بخشدار شریف آباد:

یادواره شهدا محفلی قرآنی عاشورایی است

خبرگزاری بسیج: بخشدار شریف آباد گفت: در هشت سال دفاع مقدس ملت ایران تنها بود و کشورهای ابرقدرت با سلاح و حتی در دنیای سیاست از صدام حمایت می کردند اما لطف خدا و نگاه ولی عصر(عج) شامل حال ملت ایران شد.
کد خبر: ۹۰۷۹۹۷۶
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ مهدی علیدادی بخشدار شریف آباد در مراسم یادواره شهدای بخش شریف آباد بیان کرد: جایگاه شهدا فردوس اعلا است، زیرا بهشت مکانی برای شهدا نیست درجه و رتبه شهدا آنقدر والا و بلند مرتبه است که باید در مکانی والاتر از بهشت یعنی فردوس اعلا باشند.

وی افزود: در ۸سال دفاع مقدس ملت ایران تنها بودند در حالی که ابرقدرت ها در کنار صدام ایستادند چه از لحاظ نظامی و چه به لحاظ سیاست کمک حال صدام بودند، اما لطف خدا و نگاه حضرت ولی عصر(عج) و اهل بیت نصیب ما شد و بر دشمن غاصب پیروز شدیم.

علیدادی در ادامه به سرمایه های فرهنگی کشور اشاره کرد و گفت: خانواده های ایثارگران، سرمایه های بزرگ فرهنگی-اجتماعی هستند، حضورشان در میان ما باعث دلگرمی است.

وی در ادامه به تعداد شهدا در این بخش اشاره کرد و افزود: بخش و شهر شریف آباد نیز دلاور مردان بسیاری را در وجود خود دارد، ۴۵ شهید هشت سال دفاع مقدس و ۲۱ شهید مدافع حرم در این بخش بوده اند و در راه دفاع از انقلاب و اسلام جان خود را تقدیم کرده اند.

بخشدار شریف آباد در پایان این مراسم با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره شهدا گفت: یادواره شهدا به واقع محفلی نورانی، قرآنی و عاشورایی است و ما در واقع این یادواره ها را برای تقویت روحیه خود و به یاد شهدایی که بدون هیچ چشم داشتی به پاسداری از اسلام و انقلاب پرداختند، برگزار می کنیم./

ارسال نظرات