معاون عقیدتی سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: ایران توانسته نفوذ معنوی و عمق استراتژیک در خاورمیانه و حتی در کشورهای دیگر پیدا کند، این موفقیت برای امریکا پسندیده نیست، امریکا می‌خواهد این عمق استراتژیک را از بین ببرد تا ایران را تضعیف کند.
کد خبر: ۹۰۷۹۹۹۱
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،حجت اله صادقی معاون عقیدتی سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در نشست نهضت روشنگری که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در حوزه علمیه برادران الیگودرز برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به وضعیتی که در جامعه ایجادشده، متأسفانه دشمن به دنبال گرفتن مؤلفه‌های اقتدار از ما است، اما ملت ما آینده روشنی دارد زیرا دارای ارزش‌ها و اعتقادات قوی است.

وی افزود: ما درزمینهٔ هوا و فضا در منطقه اول هستیم، که این موفقیت را از مدیریت انقلابی داریم، مدیریت انقلابی که معنی آن تبعیت از مقام معظم رهبری است.

 معاون عقیدتی سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه یک کشور زمانی می‌تواند قوی باشد که عمق استراتژیک داشته باشد گفت: ایران توانسته نفوذ معنوی و عمق استراتژیک در خاورمیانه و حتی در کشورهای دیگر پیدا کند، این موفقیت برای امریکا پسندیده نیست، امریکا می‌خواهد این عمق استراتژیک را از بین ببرد تا ایران را تضعیف کند.

وی بیان داشت: ولی‌فقیه کشور را نجات داده است و از سوی دیگر در شرایط سخت وحدتی که در جامعه وجود دارد اجاره نخواهد داد تا دشمنان به کشورمان چشمی داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات